Elsie89 Pimpelmeesje overleg het even met je verloskundige. Die van ons heeft toen aangegeven dat we niet gekort mochten worden ivm gezinssituatie. Dus gewoon alle uren gehad (ze probeerden wel nog te korten toen we belden dat baby was geboren man gelijk aangegeven dat dat echt niet ging gebeuren en toen dus alle uren gehad wel 2 verschillende maar dat maakte me niet uit)
Pimpelmeesje Elsie89 Ik wacht het kennismakingsgesprek wel even af, wist niet dat dat kon gebeuren.. Als ik mijn hele rattenplan heb verteld dan zullen ze misschien zelf inzien dat dat niet zo handig is.
Ysabella Vanmiddag na een snelle bevalling, bevallen van Zev Levi. 🥰❤️ Hij weegt 4072 gram en is 55 cm lang. Wat zijn wij gelukkig en trots! En wat lijkt hij als twee druppels water op N! Helaas ligt hij wel in de couveuse aan allemaal slangetjes met beademing apparatuur omdat er vocht of een bacterie in zijn longen zit. 😢 Dus de foto van onze knappert laat even op zich wachten.
Femkes Ysabella gefeliciteerd met jullie grote knul! Hopelijk knapt hij snel op zodat jullie echt samen kunnen zijn.
Schuurpapier Ysabella Ahhh gefeliciteerd 🥰❤ Wat een stoere naam! Hopelijk alleen wat vocht, en mag ie gauw van de beademing af!
Toch6 Ysabella van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Gewicht hadden ze goed gemeten dan op de echo 😉 is het geen probleem geweest? Hopelijk mag hij snel uit de couveuse en mee naar huis! (En van mij mag je best een foto plaatsen hoor 😉)
Louelle81 Ysabella Gefeliciteerd met jullie wondertje. Leuke stoere naam. Hopelijk is hij gauw opgeknapt❤
Ysabella Dank jullie wel allemaal! Het is wel raar, ik lig in de ene kamer en hij ligt in een andere kamer... Ik kan niet goed uitleggen hoe dat precies voelt. Een beetje leeg? Toch6 hij is binnen 3.5 uur geboren en ik heb 5 minuten ‘geperst.’ Dus deze keer was het gewicht geen probleem!😎
[verwijderd] Van harte gefeliciteerd!! Heel veel geluk met zn viertjes. Ik hoop dat hij snel uit de couveuse mag! 🥰 Is de bevalling meegevallen? Hoe gaat het met jou??
Ysabella [verwijderd] dank je wel!😊 De bevalling ging ontzettend snel, binnen 3,5 uur was hij geboren. Met mij gaat het op zich wel goed, beter als bij N maar morgen word er besloten of ik een bloedtransfusie nodig heb Ivm mijn HB die is namelijk 4.4.
[verwijderd] [verwijderd] Gelukt!! Niet helemaal de schrijfwijze zoals ik hem in mijn hoofd had, maar zelfs nog ietsje beter.
Pimpelmeesje Ysabella gefeliciteerd! En wat fijn dat de bevalling mee viel, maar wat vreselijk naar dat hij in de couveuse moet 😢 hopelijk mag hij snel weer in je armen liggen
Honkeytonk Ysabella fijn dat de bevalling voorspoedig ging. Wat ontzettend rot dat je mannetje niet bij je ligt. Hopelijk knapt hij snel weer op! En jij ook, flink laag hb! Gefeliciteerd en veel sterkte ook! En prachtige naam!
[verwijderd] Ysabella gefeliciteerd!!! Wat sneu dat hij zo ziek is 🙁 hopelijk snel beter zodat jullie lekker kunnen knuffelen! hoe voel jij je?
Miek89 Ysabella van harte gefeliciteerd! En wat een leuke naam 😊 hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid. En wat een snelle bevalling zeg 😱
Elsie89 Ysabella gefeliciteerd! Heel veel geluk en weinig gebroken nachten toegewenst! En dat je hem maar heel snel lekker in je armen mag hebben!