[verwijderd] Hier toevallig ook net bezig geweest met de kaartjes. Ik bestel ze via kaartje2go en vul vooraf alle adresssen in. Dan hoef ik op het moment supreme alleen de datum, dag en gewicht e.d. in te vullen en op verzenden te drukken. Dan worden de kaartjes de volgende dag al bezorgd. Is wel wat prijziger, msar wij versturen niet onwijs vkaaveelrtjes.
Pimpelmeesje [verwijderd] is toch niet prijziger? Kost gewoon de postzegel toch? Wij hebben dat met de uitnodiging voor de bruiloft gedaan, maar nu wil ik een apart papiertje erbij doen met de uitnodiging voor het kraamfeest (áls dat kan tegen die tijd, geen idee wat we anders gaan doen, zal aan de maatregelen dan liggen) en over het cadeau, dus kan niet automatisch.
[verwijderd] Vandaag voor het eerst last van krampjes, oefenweeën, gok ik. Niet zo heel fijn, maar ik ga toch nog even op visite straks.
Toch6 Op mn rug liggen word echt vervelend nu, buik wordt te zwaar. Maar voor mn bekken is het wel weer fijn 🤔
Pimpelmeesje Toch6 Stom is dat hè, als 1 deel van het lijf iets anders wilt dan het andere deel 😛 Ik kan zelfs nog op mn buik liggen (zacht matras ook) maar ik merk dat banden het niet altijd meer leuk vinden als ik draai, en laat ik nou heeeel veel draaien in mn slaap.. 🤪
[verwijderd] Toch6 ik kan ook al een paar weken niet meer op mn rug. En buik al helemaal niet meer. Lastig is dat hè
Toch6 Pimpelmeesje op mn buik lig ik niet meer. Kan het vandaag ook niet hebben dat J erop leunt. Lijkt wel of baby bloedvaten dicht duwt dan
Toch6 [verwijderd] lang leve mn voedingskussens 😅 Liggen op bed gaat dan nog wel, op de bank is wel echt heel vervelend
Toch6 Flinke bobbel. Ben nu zo'n 2,5 kilo aangekomen en echt het idee dat eigenlijk alles in mn buik zit 😅 dat rugligging niet fijn is is ook wel logisch. Ben wel beetje bang nu waar het gaat eindigen
Pimpelmeesje Toch6 sinds wanneer ben je 2,5 kilo aangekomen, in totaal? 😳 Wel een mooie bobbel hoor 😁
Toch6 Pimpelmeesje ergens in de laatste weken aan boord 😅 geen beweging + teveel cola en chips = kilootjes kweken. Was eerst zo'n 2,5/3 kilo afgevallen, zit nu op 2,5 boven start Maar als 25 weken +2,5 is, is 40 weken +4,0 toch? 🤣
Pimpelmeesje Toch6 ik ben sinds zwanger worden al 10 kilo aangekomen 😱 Ik las laatst dat in principe eerste trimester niks, 2e trimester 2/3 deel en het laatste trimester 1/3 deel van het totaal aangekomen gewicht. Dus als jij je daar netjes aan houdt, en je zou bijvoorbeeld einde van dit trimester uitkomen op 3 kilo, dan zit je aan t eind op 4,5 kilo.
Toch6 Pimpelmeesje kwam bij allemaal niet veel boven startgewicht. Bij D zat ik uiteindelijk op +3 maar toen was ik wel eerst 10kg afgevallen 😱 En toch 4x rond de 8 pond dus kind lijdt er niks van. Volgens ma eten ze mij op en wordt mijn gezicht tijdens zwangerschappen echt mager. Stukje genen denk ik? Zusje had ook 2x megabuik naar voor en qua kilo's maar weinig aankomen. En dan ook bovengemiddelde gewichten van de kinderen
[verwijderd] Pimpelmeesje hier was het andersom , eerste trimester bijna 10 kilo , tweede trimester 3 kilo erbij , derde trimester niets 🤓 bij Robbie was het 1e trimester 10 kilo, 2e 10 en 3e ook 10 ... dat waren veeeel kilo’s 😖
Pimpelmeesje Toch6 lijkt mij best kunnen dat dat genetisch is.. Ik had ondergewicht dus er viel aan mij niet zo veel op te eten. Krijg alsnog vaak (van mensen die mij eerder niet kenden) te horen dat het een erg bescheiden buikje is voor 24 weken, ik vind dat zelf echt niet 😂
Ysabella Toch6 van alles nog helemaal niets. 🙈 Ik dacht dat het wel leuk zou zijn als ik hier juist niet zou vertellen wanneer ik ingeleid word dan is het nog ergens een soort van verassing. 😎