Toch6 Ik vind 8 pond ook niet veel 😄 4120, 3850, 4030, 3800 dus deze zal ook wel rond de 8 pond komen 😉 als J de 40 weken vol had gemaakt had hij die 8 pond ook aangetikt ipv 3800
Ysabella Toch6 8 pond met met nu 37.3 hé. Dat is aan de grote kant. Zo groot had hij eigenlijk niet ‘mogen’ worden. Ze wilde namelijk rond de 3 kilo uitkomen met 38 weken. N was met 40 weken 4440 gram bij de geboorte.
Toch6 Ysabella dat is dan mislukt 😅 Ben wel benieuwd of ze goed hebben gemeten als hij straks geboren is, of dat het beetje overeenkomt. Wat is het plan nu? Beginnen met vliezen breken?
Miek89 Ysabella nu al 8 pond geschat? Willen ze je eerder inleiden of wachten ze tot 38 weken? Wel fijn dat je al 2 cm ontsluiting hebt, scheelt toch weer 😅
Ysabella Toch6dat is zeker mislukt. 😂 Daarom is 8 pond dus in mijn situatie met nog geen 38 weken groot. ( überhaupt 8 pond met nog geen 38 weken vind ik groot haha) Bij N hadden ze het goed ze vertelde nadat ze aan mijn buik had gevoeld dat hij wel groot was. Dus ik ga er een beetje vanuit dat het ongeveer klopt. Miek89 Ergens volgende week word ik ingeleid. Ze had ook getoucheerd. Mijn hemel. 😶 Hopelijk begint het dus eerder uit zichzelf.
Toch6 Ysabella even flink ramptetampen nog vanavond, hobbels rijden, bitter lemon drinken, ananas eten... 😜
Schuurpapier Ysabella Ik vind het ook groot! Maar die van mij waren dan ook 2990g met 40+4 en 3010g met 40 precies 😂
[verwijderd] Fijn al 2 cm! Dat scheelt! Hopelijk begint het snel vanzelf! En anders hoop ik dat er maar een klein duwtje nodig is 🙂 @Ysabella
Ysabella Schuurpapier geef mij dat maar. 😂 Het uitgangspunt was hier 3000 Max 3400 gram. Nou dat kan ik nu denk ik wel vergeten. Ze voelde aan mijn buik ‘ nou die is wel groot’ 😳🤯
[verwijderd] Ysabella hopelijk heeft N alvast genoeg ruimte gemaakt en komt dit kindje er een stuk makkelijker uit!
Ysabella Pietje1987 ja ik was blij verrast ik ga voor de 3 cm op de datum dat ik ingeleid word. Dan zijn het er ‘nog maar’ 7.😎 het rommelt nu ook wat meer en de harde buiken voelt nu telkens als een soort band die aangetrokken word. Dus hopelijk doet het wat.
[verwijderd] @Ysabella Spannend!! Vandaag een datum voor de keizersnede gekregen in de eerste week juni. Maar heb sterk het vermoeden dat de baby eerder komt..
[verwijderd] Toch6 zeker! Ik weet niet wat het is.. maar de baby is de laatste dagen ineens enorm druk, ik heb sinds vanavond ook wat last van lichte krampen, voel me erg onrustig de laatste dagen. Heb ineens haast met alles klaarmaken en ben ook wat meer emo de laatste dagen. Ik voel me gewoon raar..
Ysabella Honkeytonk helemaal niks. Toen bij N de vliezen spontaan braken kreeg ik ook geen enkele wee, dus ik had nu niet anders verwacht.🙃