Pimpelmeesje bijna! Spanneeeeend!!!!!
Hier: dankbaar dat ik weer zwanger ben maar die kwalen erbij...๐ gelukkig kunnen we volgende weekend de naaste familie inlichten.
Had vandaag zin om mn puberzusje te vertellen dat ze echt moet kappen met zeggen dat ze niet gelooft dat ik weer lactose intolerantie heb, zonder zwangerschap. Gisteravond op de verjaardag maakte ze werr zo'n opmerking, gelukkig reageerde ma met dat als ze even rekent ze zelf ook weet dat het die combinatie niet is. Ze weet verdorie ook dat ik pcos heb, ze had opgevangen eind van de zomer dat ik onderzoek kreeg ivm niet ongesteld worden. En toch blijft ze erover bezig ๐ก
Maar dat nu zeggen en volgende week dat ik zwanger ben is ook raar dus niks gestuurd. Maar was ik nu niet zwanger had ze me echt gehoord vandaag.
Nu nog wat anders. Ik weet waarschijnlijk hoe ik het kastprobleem kan oplossen straks met de baby. Naast onze kast past waarschijnlijk wel zo'n ikea kallax kast van 4 vakken hoog. Dan kunnen daae de kleertjes etc in. En beddengoed in een rolbox onder het bed.
Geen commode boven, weinig ruimte voor en bij J na de kraamweek amper gebruikt. Los aankleedkussen vind ik voldoende voor boven.
Beneden in de badkamer op het wasmachine nog 1 waar we voornamelijk zullen verschonen etc