Hopsatee ja komt vast goed. Mis deze week even mn bijkom alleen dagen (normaal op dinsdag en donderdag, maar ja nu zieke en koningsdag).
Volgende week gaan ze allemaal wel gewoon naar de bso/opvang. Mn man wou ze 1 dag thuis houden, maar heb gezegd dat gaat we fijn niet doen nu π
. We willen naar de mario-film met de oudste 2, dat doen we wel op vrijdag als opa en oma er zijn. Normaal zou ik het prima vinden maar nu ff niet.
[verwijderd] ja, zo fijn dat hij thuis kan werken. Scheelt al een hoop als hij de jongste regelmatig kan tillen. Hoop wel dat hij snel beter is, normlaa zo een gezellig kind en nu echt niks mee te doen. Weet ook echt niet wat er precies is, want behalve hoesten, is er lichamelijk weinig te vinden. Nu heb ik ook wel keelpijn en hoesten, dus hij vast ook en dat is ook wel rot natuurlijk.
Ja echt nog even! Ik ben nu 37.4! Nog een week of 2 a 3 en dan is ze er! Zo onwerkelijk. Kijk er ook heel erg naar uit (en tegelijk ook wel een beetje jammer, laatste zwangerschap, laatste keer aftellen zo).