Honkeytonk Hopsatee lief dat je het vraagt! Het gaat goed, buik groeit goed en voel haar nu ook regelmatig bewegen! Ik vind het wel heel vermoeiend en mn buik schiet er echt uit π π€£. Dus dat begint nu al in de weg te zitten (en pas 21 weken).
Hopsatee Honkeytonk Ja snap ik! Is natuurlijk ook niet niks als ook al 3 kinderen hebt lopen waarvan de jongste ook nog een dreumes is. Tenminste: L is nu in de kastjes open trek en wegren fase dus als dat bij jou ook zo is dan is dat dubbel vermoeiend π Wel fijn dat je haar voelt nu π altijd weer bijzonder!
[verwijderd] Honkeytonk fijn dat alles goed gaat! Kan me voorstellen dat het erg vermoeiend is π maar ook wel heel leuk en toch zo speciaal! π Ze groeit goed en zo?
Honkeytonk Hopsatee ja R zit ook in de fase van alles opentrekken en leeghalen. En hij loopt nog niet echt, dus veel tillen (al probeert mn man echt wel waar dat kan te steunen). [verwijderd] zeker heel speciaal! Ze liep met de 20 weken echo al weer buiten (boven) de grafieken qua grootte. Dus voorlopig groeit ze goed! π
Aurora Bloem Lief dat je aan me denkt! Ik ga langzaam aftellen naar m'n verlof en daarna naar de keizersnede. Mijn lichaam heeft het wat zwaarder, maar de baby doet het geweldig π₯°
Blue Hoe gaat het met de zwangeren @Aurora @Honkeytonk? Vergeet ik iemand of zijn jullie de enige twee zwangeren op dit forum? π
Honkeytonk Blue hier gaat het goed! Behalve dat ik wel de hele dag wil slapen π€£. Vind het wel serieus heftiger met 3 kleine kinderen , huishouden en werk. Vorige zwangerschappen waren makkelijker haha. We zijn nog niet uit over de naam helaas π.
Hopsatee Honkeytonk nou ik snap dat! Alleen vond ik dat dus bij L dan π weinig tijd voor die groeiende buik en de rust die nodig was. Fijne was mijn verlof en dan jongens gewoon naar school en opvang π Heb jij nog zoiets straks dat je wat rust kan pakken? Hoeveel weken ben je nu?
Honkeytonk Hopsatee ben nu 26 weken! Over 8 weken met verlof π. Dan heb ik in ieder geval 2 dagen in de week even echt rust. (Min of meer 3, 1 dag hebben we dan oppas bij ons thuis, dus kan ik wel fijn in bed liggen!).
Aurora June Momenteel ruim 37 weken zwanger. Gelukkig zit de baby nog veilig binnen, want ik had afgelopen week nog corona te pakken. Nu is het aftellen langzaam begonnen, want de keizersnede staat gepland.
Honkeytonk Aurora ohh super spannend. Echt aftellen dus! Balen joh van corona, ben je weer opgeknapt?
Vulpen Aurora O jee, hopelijk nu even immuun voor corona dan, en hopelijk geef je je baby dan meteen wat anti-stoffen mee? π Succes met de laatste loodjes!
Bloem Aurora Fijn om te lezen dat het zo goed gaat. Balen van Corona maar ach, dan krijg je dat hopelijk nu voorlopig niet meer. Succes met de laatste loodjes.