Honkeytonk Aurora wat fijn dat de echo goed was! Vervelend van je suiker maar gelukkig dat je er vroeg bij bent om te checken! Vervelend van je man zijn baan zeg.
Aurora Ik had tijdens mijn werk al last van m'n bekken (en dat terwijl ik nog maar 12 weken ben). Maar ik kan sinds vanmiddag ineens niet meer uit de voeten vanwege erge pijn in m'n lies. Hoort dat ook bij bekkenklachten? Kan werkelijk geen stap zonder pijn zetten.
Zonnebloem Aurora dat had ik rond de 15 weken bij mijn oudste zoon! Als ik opstond wilde ik het liefste direct weer gaan zitten. De pijn is trouwens wel weg gegaan. Vervelend dat je nu zo’n last hebt. Pijn is zo vermoeiend.
[verwijderd] Aurora hier ook herkenbaar zoals bij @Zonnebloem. Rond die tijd worden je bekken soepeler onder invloed van hormonen. Dat gaat wel weer beter hoor. Blijven bewegen maar niet belasten. Als het pijn blijft doen dan kun je je laten doorverwijzen naar een fysio (of waar je ook in NL moet zijn voor zit soort dingen)
Honkeytonk Aurora het is nog steeds maar heel pril! 5.4 vandaag. De misselijkheid en vermoeidheid komt nu steeds meer opzetten. Nog kleine 2 weken tot de eerste echo..
Nescio Honkeytonk oh wat een mooi nieuws! Ik snap dat je nog even afwacht tot de eerste echo. Maar zoveel klachten is wel al een goed teken 🍀