Honkeytonk Grote kans dan (als het lukt) dat het dan ook niet zo is. Bij mij voelde de zwangerschap echt als laatste keer. Voelt ook echt als goed zo. Ik hoef het niet allemaal nog een keer. Heb er echt van genoten weer maar het is klaar. En dat had ik bij de tweede helemaal niet. Alleen nu vind ik het lastig want de tijd gaat zo hard en m’n baby’tje is al 5 weken en dat vind ik dan wel “lastig” nooit meer bevallen, nooit meer zo’n mini newborn maar anderzijds voelt ook dat ik weer als: ik vind het nu mooi en fijn maar wel als laatste. Ik vind het heel geruststellend dat het nu ook echt als af voelt.
Femkes Toen ik zei dat ik zwanger was zeiden veel ouders uit de klas van m’n oudste oh hoe oud ben je dan (en toen ik zei net 36) zeiden ze phhh zo jong: veel van zijn vriendjes zijn middelste of jongste kinderen dus de ouders zijn 40-45 ongeveer dus in dat opzicht ben ik “jong” bij de middelste ben ik gemiddeld van alle ouders maar bij L zal ik 40/41 zijn als ze naar school gaat. Dan ben ik vast ook “ouder” haha. Maar geen idee ik voel me overall niet mega oud hoor haha maar nu merk ik gewoon goed het verschil ofzo tov de eerste. Ik was echt een kuiken toen 🤣🤣🤣