Hopsatee opzich met 2x per week sporten geen last , maar ik ben terug naar 1x per week gegaan omdat ik het qua energie niet red. Sporten woensdag en zaterdag, maar na 2 dagen werken (wat lichamelijk nogal intensief is) en sporten op zaterdag, was m'n energie echt weg voor zaterdag en zondag. Beetje zielig voor de kinderen.
Met 1x per week hield ik het goed in balans, krijg dat zo vanaf maandag wat meer last van m'n bekken en na sporten was dat weg.
Maar vorige week niet geweest, en merkte dus wel de hele week oplopende pijn in m'n stuitje en liezen. Gelukkig zakt het nog steeds. Merk vooral dat de jongste tillen echt langzaam teveel wordt. (Maar ja, niet tillen is ook niet altijd een optie ππ).
Maar zo weer sporten dus hopelijk nu weer paar dagen zonder last! Straks in m'n verlof wil ik er nog wat yoga of pilates bij gaan doen, maar dat gaat nu niet (op maandag avond en dan werkt man en geen oppas nog voor dat moment of dinsdagochtend en dan werk ik).
Zuremat hier groeiechos omdat hij juist groot is. Ze vermoeden, net zoals bij de andere 2 trouwens, weer 1 a 2 weken voor op groei. Hier ook de placenta volledig voor, dus met de pretecho zal het wel zoeken worden naar gezichtje π. Fijn dat je je ex al zolang niet meer gezien hebt! Ohh en ik dacht dat jullie nog uit elkaar woonde. Fijn dat het goed gaat met N en jou. Zo verdiend na alle ellende!