[verwijderd] Hopsatee ja dat komt omdat je extra bloed aan het aanmaken bent. Je moet meer zuurstof inademen en rondpompen en dat kost energie en tijd voordat dat in balans is. Benauwd, buiten adem en een ongemakkelijk gevoel is het resultaat. Maar het is niet ernstig hoor! π
Hopsatee [verwijderd] haha nee dat dacht ik ook niet gelukkig. Maar het viel me op dat het mondkapje me nu ineens enorm irriteert terwijl ik dat eerst niet zo had!
Softbasegaming Hopsatee ja ikππΌββοΈ. Vooral mondkapje terwijl ik daar eerst nooit moeite mee had.
Softbasegaming [verwijderd] nou idd π±. Wie had dat gedacht toen ik bij 32+6 al ontsluiting had π . Ben nu steeds bang dat ie er al uit root want 5cm ontsluiting π€ͺ
Soturi Ik had het ook met die mondkapjes toen ik zwanger was. Echt heel vervelend. Werd er echt licht in mijn hoofd van. Op het eind deed ik ze dus gewoon niet meer op. Toen ik bevallen was, was dat gelukkig direct weer weg.
Hopsatee Soturi Ja het viel me op dat ik nu de hele tijd naar adem moet happen met die dingen. Terwijl ik daar eerst helemaal niet gevoelig voor was. Toch raar. Maar gelukkig is het herkenbaar!
Pietje1987 Softbasegaming en die 5 cm heb je dan maar vast in de pocket π€ͺπ zo ver ben ik bij T. niet eens gekomen ππ
Softbasegaming Lumihiutale ik ben al op de helft π. Het geheel is bij mij alweer een paar dagen gestopt dus ik weet het nietπ€·πΌββοΈ
[verwijderd] Wedje leggen? ik zeg Lumi eerst want volgens mij heeft baby Smallheal zoiets van: dan niet hoor, dan blijf ik lekker zitten tot week 40, zal je leren mijn weeen te stoppen.
Softbasegaming [verwijderd] ik heb zoveel weeΓ«n remmers gehad die van mij durft niet eens meer zelf te komen π
Softbasegaming [verwijderd] dan ben ik al uit elkaar geklapt hoor dat kan mijn lichaam niet aan π€π
Softbasegaming [verwijderd] als ie zich vannacht maar gedeist houd want dochter wilde zo graag weer even thuis slapen
Vulpen Softbasegaming als ie zich vannacht maar gedeist houd want dochter wilde zo graag weer even thuis slapen Toen ik dit las dacht ik al: o jee, zou me niks verbazen als de baby dit een goed moment vindt... Gefeliciteerd! Wat een droppie.