Best drukke ochtend achter de rug! ik had vannacht weer gevraag dom een ctg omdat mn buik wat rommelig was maar neit zoals maandag maar vertrouwde het toch niet helemaal. Kan niet goed omschrijven wat het was. Maar alles was goed, ook geen extra ontsluiting gemaakt Wel weeΓ«n activiteit maar die deden dus verder niks π. Hierdoor ging ik ps rond een uur of 2 of later slapen wan de pc werkte niet mee dus duurde heel lang voor alles eindelijk gedaan was enzo.
Dus vannacht hebben ze me uit laten slapen. Daardoor kwam ook alles een beetje tegelijk.
Eerst dan de CTG. Zag dat de hartslag van de baby wat aan de hoge kant was, steeds rond de 150. Mag wel hoor is niet te hoog ofzo maar normaal zit de hartslag rond de 120. Dus voor de zekerheid is er toch maar bloed afgenomen om een infectie uit te sluiten. Gezien mijn controles allemaal goed zijn verwacht ik niks geks.
Daarna kwam er een docent vragen of er 2 leerlingen op mij mochten 'oefenen' met lichamelijk onderzoek, mn buik voelen en een gesprek houden. Prima, kom maar gezellig.
Dus net eventjes gerust na het eten. Komt eerst de verpleegkundige binnen toen ik nΓ©t lag te slapen om even voor te stellen en te zeggen dat ik straks nog een extra ctg krijg. Gevraagd of ze gelijk het etensblad mee wilde nemen zodat ik niet nog een keer gestoord werd door de voedingsassistente als ze mn blad komt ophalen. Maar helaas die kwam toch binnen dus helaas niet kunnen slapen. Nu dus maar plat en zet ik Netflix maar aan.