Softbasegaming Hopsatee ja. Ik ging heen omdat ik de baby gister een vandaag niet voelde schoppen en draaien ook een stuk minder. Gewoon voor geruststelling. Gevraagd of ze m'n baarmoedermond ook even op de echo konden zetten en daaruit bleek dat ik al 1 cm ontsluiting heb.
Marshmallow Softbasegaming wat heftig meis. Met hoeveel weken werd je dochter geboren? Zij kwam toch ook te vroeg?
[verwijderd] Softbasegaming houdt moed! Ik heb dat bij F ook gehad (2,5cm bij 30 weken, baby minder beweging en geschiedenis van vroeggeboorte) en alsnog gewoon voldragen. Ik duim heel hard voor je dat jij dezelfde ervaring hebt! Sterkte 😘
Femkes Softbasegaming hoe vervelend ook, goed dat ze het zekere voor het onzekere nemen. Voel je de baby inmiddels wel weer goed?
Softbasegaming Toch6 ik denk het wel 😩. Minimaal 2 dagen in het ziekenhuis. Mijn nesteldrang vind dit niet tof 😂😅
[verwijderd] Softbasegaming Leuk is anders inderdaad maar het is noodzakelijk. 32 weekjes is echt veel te vroeg natuurlijk 😱 Weet je dochtertje al dat je 2 nachtjes niet thuis slaapt?
Softbasegaming Marshmallow ja met 34 weken! Ik ben niet gemaakt voor voldragen Zwangerschappen denk ik 🤦🏻♀️
[verwijderd] Softbasegaming Heel veel sterkte. Ben tijdens mijn zwangerschap van R. zelf ook twee keer opgenomen geweest met rust, dus weet hoe het voelt. Probeer de drukte van het ziekenhuis maar zoveel mogelijk langs je heen te laten gaan en echt rustig aan te doen.