Softbasegaming Softbasegaming inmiddels toch maar de storm schoenen aangetrokken een gevraagd of hij al een afspraak wilde maken. Had hij nog niet gedaan omdat hij niet weet of hij de spullen kan bestellen. Maar gaat het weekend iig met het glas maken beginnen 😄
Tantetil Zuremat hoop van harte dat er in de zomer geen lock down meer is, anders loopt die hele babyshower in de soep.
Lumihiutale Zuremat Dat hoop ik ook niet voor je! Toen ik in verwachting was van Noah zat ik midden in een hittegolf, dat was echt niet te doen.
Softbasegaming Lumihiutale Tot wanneer moet je daar eigenlijk mee door gaan? Ik heb wel eens gehoord tot de 12 weken ofzo. Maar nu met 25 weken slik ik het nog steeds.
Marshmallow Zuremat hoop het ook niet voor je. Ook niet daarna trouwens, had ik met de jongste. 30 + graden is niet leuk met een mini baby!
Lumihiutale Softbasegaming Ik heb nu vitaminen waar de foliumzuur bij in zit,deze slik ik de hele zwangerschap. Ik heb net even gekeken en op internet staat dat je met 10 weken zwangerschap kan stoppen met foliumzuur.
Cactusje Softbasegaming De multi kun je gewoon door bijven gaan, kan op zich ook geen kwaad om de hele zwangerschap foliumzuur te blijven slikken. Ik gebruikte het na de zwangerschap ook nog om het potje leeg te maken.
Toch6 Softbasegaming Lumihiutale ik slikte ook heel de zwangerschap multivitamine. En na de zwangerschap tot ze op waren
Softbasegaming Cactusje https://www.drogist.nl/davitamon-foliumzuur-vitamine-d3-84-tabletten.htm?channable=004ab669640031333637353771&gclid=CjwKCAiAi_D_BRApEiwASslbJ4tAp3XsKrw9YZ1NRptltT2a98WgLipEJ3ggac6WbujLeZaut7sodBoCKIsQAvD_BwE ik heb deze want gewone tabletten kan ik niet slikken 😅
Ysabella Tijdens mijn zwangerschappen moest ik Ivm medicatie 800 ipv 300 slikken en dat de hele zwangerschap door. Dus het kan geen kwaad om dat door te slikken na de 10 weken.