Soturi Nescio Soturi wat een mooi bevallingsverhaal, en fijn dat V. zo tevreden is en dat het goed gaat met drinken. Hoe oud is R. nu? R is nu 1,5
Lumihiutale Alles gewassen en in de commode gelegd. Morgen nog even geurbuiltjes halen en de rompers nog even strijken,daar heb ik vandaag geen puf meer voor gehad π Maar we zijn weer een stap dichterbij! π₯°
Toch6 Lumihiutale strijken hoeft niet, dat zijn je hormonen π Sinds de kraamweek worden de hydrofieldoeken ook niet meer gestreken, ze vliegen er doorheen π heb wel wat beters/leukers te doen
[verwijderd] Lumihiutale Waarom zou je in 's hemelsnaam rompers willen strijken?! π±π€·π»ββοΈ
Toch6 Mamabeertje kan ik me voorstellen, dat zou ik ook niet willen. Andersom ook niet. Ook een keer gehoord dat de bruiloft van dochter werd uitgesteld. Rond de geplande datum kreeg ze nog een broertje/zusje π
Miek89 Toch6 hier zei de kraamverzorgster dat de hydrofielen minder vocht opnemen als ze gestreken zijn, sindsdien strijk ik ze ook niet meer π
Soturi Hier vindt de kraamhulp het strijken van de hydrofielen al niet eens nodig. Die houdt net zo van strijken als ik. Niet dus. π Mijn kraamhulp is morgen alweer voor het laatst. π±
Toch6 Miek89 alleen de randen slijten harder zo. Maar weggooien en nieuwe indien nodig is pak minder werk dan telkens strijken
Elsie89 Softbasegaming Ik strijk alle broeken en bovenkleding. Anders is het zo gekleurd dat vind ik er niet zo tof uit zien. En op mn werk kan dat sws echt niet.
Madeliefje06 Softbasegaming Alles. Tot washandjes, dekbedovertrek en sokken aan toe. Ja ik ben gek. Maar vanuit huis zo meegekregen en ik vind strijken best relaxt.
Marshmallow Madeliefje06 haha mijn oma deed dat ook altijd. Als klein kind dacht ik 'dat ga ik later als ik groot ben echt niet doen'. Ik koop dus bijna nooit kleding die je moet strijken! Onlangs wel gegaan trouwens dus ga toch eens kijken voor een strijkplank π
Uilenmama Madeliefje06 Mijn man strijkt ! Ik niet. Beddengoed en theedoeken. Voor de rest strijkt hij niet. En ik ook niet.
[verwijderd] Lumihiutale Maar als er een kind in zit geeft dat de romper volume en ziet het er al heel anders uit! En bovendien is het ondergoed, waar je vervolgens nog de kleding overheen doet, dus je ziet het niet eens!