Pimpelmeesje [verwijderd] Zou er dan gewoon minder inkt zijn? Dat lijkt mij dan wel, iig zou het verklaren waarom de teststreep niet donkerder is.
[verwijderd] [verwijderd] Nog geen resultaat gehad. Ik had vanmorgen ook wel last van krampen. Ik heb grote twijfels of het allemaal wel goed zit.
[verwijderd] Honkeytonk ja ik had nog zo’n laatste rare test liggen. Streepje is hetzelfde als gisteren, bijna niet zichtbaar. Ik denk zelf dat het al heel vroeg is gestopt met groeien maar dat mijn lichaam het nog vasthoudt. Dat deed het 2 jaar terug ook. (MA met 8 weken)
[verwijderd] [verwijderd] Is niet zo heel erg hoor. Klinkt misschien cru maar ik voel ook wel opluchting. Mijn hoofd (en tijd en energie) staat absoluut niet naar nog een baby. (en mocht het wonder boven wonder wel goed zitten dan is dat ook goed)
[verwijderd] Net nog even gekeken maar nog geen uitslag binnen. Ik zie wel dat ze hem om 14.52u in behandeling hebben genomen, maar ik gok dat de uitslag niet meer vanavond krijg. Dat wordt dus maandag. Mehh!