Ysabella oke komt ie;
Eigenlijk een vrij normale zwangerschap gehad, vrij fluitend zeg maar, maar niet echt een bewegende baby ofzo. Op 25 mei dacht ik hmmm volgens mij had de hele dag al niet gevoeld dus op naar het ziekenhuis echo+ filmpje v(hoe noem je dat) alles goed maar nog niet ingedaald.
26 mei nog gewerkt, laatste werkdag. Had wel ander gevoel dan anders, beetje dof of duf maar goed laatste werkdag dus ach. Hoop stress vanwege personeelstekort. Kom thuis en beetje vreemd gevoel in mn buik, vervelend ofzo. Savonds nog 3x onder de douche gestaan en collega geappt met de grap volgens mij heb ik weën ofzo omdat ik het gevoel niet kon plaatsen. Zegt ze nog neehoor kan nooit met 34 weken 🤣.
Toen maar in bed gaan liggen wat slapen want moe. Steeds beetje zitten bij man, hij had al vaker gezegd bel vk nou dit klopt niet maarja wat zou die kunnen doen dan🤦♀️. Om 2u ging hij naar bed en om half 3 dacht ik oke ik bel wel even geruststellend belletje ofzo. Komt ze langs gaat voelen zegt ze je hebt ontsluiting. Oke dacht ik nog. In de tv programma's hoor je ook wel eens dat t nog wel weken of dagen kan duren toch 🤷🏼♀️.
Belt ze ineens de ambulance en zegt client heeft 10 cm ontsluiting. Eeeuh okeeee. 🤣
Rond 3 of 5 uur was ik in t zh en rond half 7 is ze geboren 😎.
Achteraf natuurlijk enorm duidelijk dat ik aan het bevallen was maar ik had zó het idee dat een wee over je hele buik gat en niet alleen kramp in je liezen is.