Toch6 Pimpelmeesje ik pak gewoon lauw water nu. Scheelt al zo'n hoop dat die buik een stuk gewichtlozer is door het water
Toch6 Soturi liever nu ja dan de eerste beroerde maanden. Nu kan ik wel gewoon eten en drinken gelukkig, dat scheelt ook al eem hoop
Honkeytonk [verwijderd] het is inderdaad stil @Toch6 π€π€ @Pimpelmeesje en @[verwijderd] en @Soturi sterkte met de hitte dames!
Soturi Honkeytonk @Pimpelmeesje en @Wenda en @Soturi sterkte met de hitte dames! Dank je! Ik ben er zo klaar mee.
Soturi Ik zat net op ZP te kijken in uitgerekend topics. Daar heeft @Toch6 2 uur geleden nog gereageerd.
Honkeytonk Soturi nou snap het helemaal! Was vorig jaar zelf hoogzwanger in de hittegolven (was begin sept uitgerekend). Wat een hel π¬
Toch6 Soturi bevallen nu en dagen in bed lijkt mij nog erger π mag nu tenminste nog in een (zwem)bad
Toch6 [verwijderd] nee. Ik was moe, had weinig te vertellen, controle bij de gyn, bij ma eten, langs huis, naar boord, even zwemmen... π
Soturi Toch6 Oke ja, dat liever al helemaal niet. Niet in een (zwem)bad mogen met dit weer lijkt me echt hel. En dat smerige gevloei met deze warmte ook.
Toch6 Soturi precies. Dus ik loop liefst nog paar dagen door tot het buiten wat beter is. Nog een voordeel is dat ik dan aan boord bij de airco kan zitten ipv thuis in de warmte. Dan rij ik wel wat meer voor een controle