iMoeder Leer is je grote vriendin en dan nog net een beetje bloter voor het sletterige. Glitter, kant en veertjes helpen ook. Leuk voor je man ook trouwens. ππ€£
[verwijderd] iMoeder mijn man is ook zeer creatief bezig met het zoeken van outfits π€. Ik zie dat ik nog wel wat borsten moet kweken voor de chique en sletterig look π€¨.
iMoeder [verwijderd] Paar kipfilets kopen en een push up BH? Alles kan opgelost worden als vrouw zijnde π
[verwijderd] [verwijderd] hoe wordt dat dan gedaan? Ik heb ooit ductape dubbel op mijn borsten geplakt om een bikini te laten plakken (was ook op toneel). De ductape eraf halen was echt heel pijnlijk. Vooral het tepelgedeelte π±.
[verwijderd] [verwijderd] Het is een beetje afhankelijk van wat voor jurk je hebt en welke huid wel en niet zichtbaar is. Zijn meerdere manieren voor. Google maar eens op "taping breasts". (Je kunt trouwens ook een soort leukoplast achtige tape gebruiken. Dat lijkt me al minder pijnlijk dan duct tape! ππ)
[verwijderd] [verwijderd] taping breasts π. Nooit verwacht dat ik deze zoekterm ooit nog zou typen.
Sweetl Fixomull misschien? Ik gebruik dat dagelijks, niet voor mijn borstenπππ maar doet niet echt zeer met eraf trekken.
iMoeder Ik mis even waarom je met tape aan de slag zou gaan? Je kunt toch gewoon iets van vulling onder de borsten in de BH stoppen? Desnoods een paar sokken.
Ysabella iMoeder straks vallen die sokken eruit...π Je hebt speciale plak strips om je borsten te liften. Die heb ik wel eens gebruikt toen er geen bh onder mijn jurkje kon.
[verwijderd] iMoeder Het begon eigenlijk vanuit een grapje van mij over duct tape. π¬ Daarna is het een beetje een eigen leven gaan leiden. π
aardbeitjes Ik heb van die plak-kipfilets uit een vorig leven toen ik regelmatig op de bΓΌhne stond. Die zijn nog wel verkrijgbaar bij Bijenkorf bijv. Maar een goede push-up (eventueel met een extra set kussentjes van een andere bh?) doet al wonderen