Hallo!

Momenteel ben ik 17+6 zwanger van mijn 2e kindje. Nu heb ik sinds vandaag met lopen een soort stekende pijn in mn vagina/baarmoeder (denk ik?) Als ik zit voel ik het ook wel alleen veel minder. Herkent iemand dit? Het zit niet aan de zijkanten ofzo dat het mn handen zijn maar lijkt echt van onder te zijn

Is dit inwendig of meer op je schaambot?

• Lerana hebben hierop gereageerd.

Lerana hmm het kan toch nog je bekken zijn, maar ook de groei van je baarmoeder. Ik heb ook soms inwendig pijn, maar bij mij komt het ondertussen wel door bekkeninstabiliteit. Ik weet echter dat dit niet altijd zo hoeft te zijn.
    Echte steken vanbinnen waren volgens mij door de groei van je baarmoeder. Misschien toch een keer aangeven aan de verloskundige of gynaecoloog bij je volgende bezoek?

RAppel ja ik moet maandag sowieso maar ga ze nu toch even proberen te bellen het trekt ook door in mn onderrug

Bedankt voor je reactie en mee denken!

Heb jij erg veel last van de BI?

• RAppel hebben hierop gereageerd.
        • [verwijderd]

Heb ik ook gehad tijdens mijn zwangerschap, nooit erachter gekomen wat het was.

Lerana graag gedaan hoor. Heb je al meer duidelijkheid?

Ja hier echt erg. Bij de eerste twee kinderen geen last gehad. Bij de derde wel en toen vanaf 16 weken steeds erger tot ik aan het einde bijna niet meer kon lopen.
        Nu bij de vierde is het sinds een 2 tal weken weer erger aan het worden, maar ik ben ondertussen al 30 weken en loop nog steeds soepeler dan tijdens de vorige zwangerschap, dus ik klaag niet 😉.

Oh jeetje wat heftig zeg! Hopelijk kan je het toch beetje volhouden tot het einde!

Ik kreeg toch weer veel last dus heb even gebeld mocht gelijk komen heb een echo enzo gehad en het is indd BI nu toch maar wat beter naar mn lichaam gaan luisteren

• BabyFG hebben hierop gereageerd.
          een maand later

Lerana ben je ook al bij een bekkenfysio onder behandeling? Die kan je klachten vaak hopelijk nog wel draaglijk houden 🙂