[verwijderd] Een kerstkaartje sturen naar een eenzame oudere. Ik had toevallig een kaartje en zegel over, dus ik ga een kaartje sturen naar dit initiatief. Wie doet mee? https://www.ouderenfonds.nl/campagnes/stuur-een-kerstkaart
[verwijderd] Ja, wij doen zeker mee, zit in de planning om vandaag de kaarten te gaan schrijven. De gewone kerstkaarten slaan we over, ik vind dit veel mooier Ên belangrijker đ
Honkeytonk Oh wat leuk initiatief zeg! Ga vanavond wat schrijven en ga zoontje morgen er wat op laten tekenen!
Luuz Ik breng elk jaar een stapel kaarten en tekeningen van de kinderen naar het verzorgingshuis in het dorp. Zij verdelen ze onder de ouderen die niemand hebben. Zal dit jaar ook wat kaarten sturen naar het ouderenfonds.
Luuz Bloem het geeft de kinderen ook een goed gevoel. En ik hoop dat ik ze op deze manier kan bijbrengen dat niet iedereen het geluk heeft van veel familie en vrienden om zich heen. Vooral niet op wat latere leeftijd.
Theezeefje Luuz helaas net te laat gelezen,jammer! Maar niet om je aan te vallen,vindt het wel triest want denk dat er ook veel ouderen zijn die nog genoeg familie hebben die gewoon nooit langs komen...đĸ
Luuz Theezeefje klopt. Maar daar vind ik de kinderen nog iets te jong voor om dat uit te leggen. De oudste van 9 zal het wel snappen, maar de middelste van 6 gaat zich dat enorm aantrekken. Als ze wat groter zijn komt het gesprek er vast wel op, maar voor nu laten we het even zo đ maar je hebt absoluut gelijk. Genoeg ouderen die gewoon geen bezoek krijgen van familie.