Wat zijn de leuke lekkere plekjes? Niet te duur we zijn zonder kinderen
Uit eten rotterdam
[verwijderd]
T zusje in zuid rotterdam heerlijk!
- Bijgewerkt
Brasserie Vincent en HMB zijn mijn favoriete restaurants. Prachtig is ook een aanrader.
Waar hou je van?
We zijn gisteren naar la cubanita's geweest en dat was wel geslaagd!
Ik hou overal wel van, partner is moeilijk haha. Geen vis (dus geen sushi oid) en niet te fancy, geen mini porties prachtig uitziende borden met en dan dik betalen. We hadden nog gekeken naar floor bij de doelen maar dat menu lijkt hem dan niets..
B I E T , A P P E L , W A L N O O T & G E I T E N K A A S
bladerdeegtaart gevuld met bieten, appel, walnoten & geitenkaas geserveerd met bladspinazie &
geroosterde aardappel
Z E E B A A R S
op de huid gebakken zeebaarsfilet met risotto van Alkmaarse gort, gepofte maiskorrels, grove bladspinazie,
kaantjes van chorizo en een schuim van schaal- en schelpdieren
G E K O N F I J T E E E N D E N B O U T
in ganzenvet gekonfijte eendenbout, tarte tatin met brussels lof, haricots verts, gefrituurde
amandelaardappeltjes
MAAS - R I J N - I J S S E L S T E A K
gegrilde steak van het Maas-Rijn-Ijssel rund, ratatouille van paprika, aubergine, courgette, ui en tomaat, romige
aardappelgratin en café beurre de paris
La cubanitas gaan we iig nog wel een keer doen!
[verwijderd]
T zusje is de betere versie van la cabunita vind ik
Meram is turks eten ook erg lekker
De bazar in het centrum
- Bijgewerkt
Ik vind La Cubanita een beetje wisselend. Ik heb er nooit een eigen menu gekozen, dus misschien ligt het daaraan.
Maar ik ben er regelmatig geweest met groepsetentjes en vrijgezellenfeesten bijvoorbeeld, met een vast menu/arrangement. En de meeste dingen daarvan waren echt niet geweldig... Vorige maand: koude balletjes in warme saus (dus alleen de saus opgewarmd en de balletjes zo uit een verpakking, denk ik), een stuk plastic tussen het vlees, inktvisringen die uienringen bleken te zijn, veel gefrituurde dingen, etc.
En de zwangeren en vegetariërs kregen in plaats van al dat (rauwe) vlees een schaaltje met een hele maïskolf als vervanging
Ik ben juist op aanraden van een vriendin geweest die er vaak komt haha!
La cubanitas