Bubblicious Mij mag je s'nachts wakker maken voor: sushi een bord zuurkool met biefstuk jus en rookworst kinder bueno een massage
Sevenof9 Voor noodgevallen, als er geen brand is of mensen dood gaan kun je me maar beter laten slapen.
[verwijderd] Sevenof9 Dit dus hahaha En mocht je het per ongeluk toch gedaan hebben, zorg dan dat er goede koffie in huis is.
Toch6 Sevenof9 noodgevallen, als er geen brand is of mensen dood gaan kun Dit dus. Of nou ja, soms voor seks. Helaas vinden de kinderen doorslapen niet vaak nodig π
iMoeder Als mn huis in de fik staat of soort gelijk noodgeval. Anders NIETT. Echt mensen, gevaar voor eigen leven. Doe maar niet.
[verwijderd] Niet eens als mijn huis in de fik staat! Blus maar rondom mijn bed maar laat mij slapen.
Sevenof9 [verwijderd] Perfecte toevoeging! En een EHBO kit is ook handig, wie weet wat ik je aandoe...
Sweetl Als de jongste honger heeft. De oudste bang is of als er brand is oid. Alle andere fratsen kunnen tot de volgende ochtend wachten. Ruim 2u nadat ik wakker ben aub en niet direct als mn ogen open gaan.
[verwijderd] Vroeger koos ik voor slaap boven eten. Was was ik een kutwijf als je me wakker maakte, ik kon ook overal slapen. Maar nu? Kies ik eten boven slaap haha. Sushi yesssss please!!! Lekker volgooien met soja hmmmmm. Voor de rest niks eigenlijkπ
[verwijderd] Behalve noodgevallen (en dan wel echte ) voor niets. Ik eet wel graag maar dat doe ik overdag wel π
Klaver Op dit moment alleen noodgevallen. Ik heb minstens al 5 maanden geen nacht doorgeslapen, en in 3jaar tijd meer niet dan wel...als de wallen verdwenen zijn knuffel van mijn man knuffel van mijn kinderen sushi een goed winnend staatslot π
Vulpen Als er iets met mijn kind is (maar doorgaans regelt ze zelf al dat ik dan wakker wordt) en bij noodgevallen.
Diazz Een serieus noodgeval. De enige uitzondering die ik wil maken is voor als Gaston van de Postcode loterij aan de deur staat. ( Uiteraard met een mooie cheque!)π
Sevenof9 Diazz Zelfs daarbij denk ik: kan hij niet 's morgens komen? Dat geld loopt niet weg toch? Maar vooruit, als dat alleen in de nacht kan wil ik dat ook nog wel accepteren.