Bedankt voor de reacties! Pietje1987 voorlezen doen we heel veel, daar ben ik al van kleinsaf mee begonnen en ik sla nooit een avond over. Samen lezen is nog wel een idee, dan kan ik er wat meer theater rond maken en met verschillende stemmen lezen, misschien motiveert dat wat meer.
[verwijderd] nou dit dus. Ik ben zelf ook echt een leesfreak, en had wel een beetje gehoopt dat zij ook zo 'gebeten' zou raken door boeken, maar voor nu is er niks van te zien. De leerkracht van mijn dochter heeft me net wel gerustgesteld, ze zei dat het vast nog komt, en als het nu niet is, is het over een jaar, of 2... haar eigen voorbeeld, zij heeft pas leren genieten van lezen in de laatste jaren van de middelbare school... dus het komt goed.
Owl dank voor de tip, ik zal eens op zoek gaan naar andere boeken. Moet zeggen dat ik die AVI-boeken zelf ook niet al te geweldig vind... Haar leerkracht heeft me wat gerustgesteld, dat het nog erg vroeg is en dat het wel komt, en ook een leestip gegeven: Heksje Lilli. Maar eens op zoek naar gaan in de bib.