Manque wat naar/vervelend/gewoon kut om te horen! Wat is daar het juiste woord voor he? Machteloos gevoel is volgens mij het ergste gevoel wat er kan zijn. Je wilt zoveel doen maar je kan gewoon niks of je kan het niet meer.
Vaak lees ik in je berichten een hint naar je zoon en dat het niet lekker met hem gaat. Het doet mij pijn als ik lees dat je zoveel onzekerheden hebt als je hoort dat andere praten over hun "normale" struggles met hun kinderen en jij je niet durft te uiten omdat het bij jullie vele male erger is en niemand die het kan begrijpen.
Ik vind het dan ook heel goed van je dat ik dit bericht van je lees, hoe JIJ je voelt! Heel vaak heb ik gedacht, ik wil je wat schrijven...Maar wat? Wat ga je nu schrijven, wat heeft ze er aan? Ik wist niet hoe je je echt voelt want je laat niet veel los en dat ben je absoluut niet verplicht. Iedereen "weet" wat je zoon heeft maar bijna niemand "kent" wat je zoon heeft. Hoe kan je nu passend en behulpzaam op iemand reageren als je echt niet weet hoe erg de situatie is terwijl het van het scherm spat dat het niet goed gaat?
Ik weet niet wat ik met dit bericht wil, misschien alleen maar laten weten dat ik echt geïnteresseerd ben in jou, in je gevoel, naar je zoon, de liefde die je uitstraalt als je foto's van hem deelt maar dus zeker ook naar deze berichten. Ik ben blij dat je je gevoel durft te uiten over je grootste liefde maar ook je grootste angst in je leven, je zoon.
Ik heb dit bericht misschien wel 10x weggehaald en weer geschreven of zinnen veranderd want ik ben niet zo goed in lange verhalen schrijven op forums dus sorry als het verwarrend over komt of als iets niet lekker overkomt.