Voor iedereen die deze vraag niet gesteld heeft gekregen en voor ieder ander die wil antwoorden:
Hoe was jouw dag vandaag?
Voor iedereen die deze vraag niet gesteld heeft gekregen en voor ieder ander die wil antwoorden:
Hoe was jouw dag vandaag?
Ik was kapot moe. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik gisteravond verdwaald was op het internet en pas om 2 uur ‘s nachts ging slapen.
Mijn dag begon een beetje oververhit en agressief. Ik had duidelijk last van een teveel aan toegediende hormonen, dus ik heb eerst boos schoongemaakt en opgeruimd (smijten met speelgoed, hardhandig de stofzuiger op zijn kant achter me aan trekkend) en vervolgens in mijn ondergoed bij de open tuindeur proberen te werken. Na afgekoeld te zijn boodschappen gedaan, alsnog een beetje gewerkt en met man en kind naar de huisarts geweest, waar ons kind de hele wachtkamer op stelten zette. Na het avondeten nog even trampoline gesprongen. Nu ga ik minecraften met Netflix op de achtergrond, en een zak chips eten
Manque waar ons kind de hele wachtkamer op stelten zette
ik vind het zo stom dat jullie daar elke keer doorheen moeten. Ook zo zielig voor jullie zoon. Is een huisbezoek geen mogelijkheid?
[verwijderd] Ja, dat is ook stom! Maar ik heb er deze keer wel iets van gezegd hoor. En ook dat ik van te voren wil weten of het nodig is dat hij meegaat, want vandaag heeft de huisarts niet eens naar hem gekeken. Dus hij had gewoon thuis kunnen blijven, idioot he?
Gelukkig weten ze het bij het ziekenhuis nu wel, daar krijgen we gelijk voorrang
Heeft jouw zoontje ook problemen met dat soort situaties, of valt het mee?
Hier: rotdag. De bus reed mij straal voorbij, dus ik moest een half uur fietsen door de stromende regen.
Gesprek met coördinator viel heel erg tegen, hij raadde me aan om een thuisstudie te doen ipv deeltijd aan het HBO. Ze konden me waarschijnlijk toch niet bieden wat ik nodig had, degene die mij heeft "binnengehaald" heeft mij niet goed voorgelicht.
Toen moest ik nog door naar mijn werk, wéér in de regen. Grote mok chocolademelk en chips gehaald. En nu op de bank calorieën naar binnen schuiven
Ik ben geslooooopt. Naja. Morgen spierpijn denk ik. Veel zware winterjassen sjouwen, (7,5kg per setje) boven hoofd weghangen.. werd op een gegeven moment gewoon duizelig, en toch doorgaan
Ik heb vooral vergaderd vandaag. 's Ochtends had ik intervisie waarbij ik heb aangegeven dat als de houding op mijn afdeling zo blijft ik er niet gelukkig ga worden en een andere werkplek ga zoeken. Ik word inmiddels erg moe van het navelstaren en de buitenwereld als gevaarlijke plek beschouwen.
En daarna alleen maar overlegd.
En zo juist heeft mijn man te horen gekregen dat zijn vaders hersenen eruit zien als een verschrompeld appeltje en dat hij inderdaad niet meer voor zichzelf kan zorgen.
Dus ik heb wel eens betere dagen gehad!
Wel oké, al begon de dag weer vanouds vroeg om 5.30. Vervolgens ook zoon die al zo vroeg wakker was. Drama met hem gehad, vanmorgen, vanmiddag en vanavond. Erg gezellig, maar ook weer de opmerking gehad dat ik zo lief was en een sorry dat hij zo boos werd bij het schoolplein vanavond. Nu zit ik op de bank te ontspannen, maar tegelijk niet ontspannen, omdat dochter weer zo onrustig slaapt en ik me nu al zorgen maak over morgen, terwijl ik dat niet wil.
Ik ben bekaf! Dochter moest vandaag in het ziekenhuis zijn. Eerst echo van de buik. Op gegeven moment 4 artsen om 't beeldscherm heen. Ze hebben iets in haar maag gevonden waarvan ze niet kunnen zeggen wat het is en wat er niet hoort. Nu woensdag nog een x ritje Amsterdam dan nuchter de echo weer. Daarna kinderuroloog, anesthetist. Daarna nog ff naar ikea geweest, kind lekker gespeelt in small and maar voor mij net teveel aan prikkels. Thuis met een oververmoeide dus niet luisterende en om alles huilende peuter. Nu net op de bank geploft. Hopen dat zoon lief vannacht wat beter slaapt want ik kan wel wat slaap gebruiken
Mijn dag was saai normaal, weinig gedaan
Manque sjonge jonge waar wordt je toch gewoon boos om . Wat een stress waar die jongen doorheen moet.. Voor niets. Goed plan om de volgende keer te overleggen!
Robbie heeft geen last van vreemde omgevingen (gelukkig!!)
Wel van andere mensen, en met name kinderen. Dan raakt hij gestresst merk ik. Zo waren we zaterdag bij de Ikea en er waren bij de speelhoek meerdere kinderen. In eerste instantie heeft hij geen last, maar op een gegeven moment wordt het te chaotisch. Dan gaat hij organiseren maar je merkt dat dat niet werkt. Dus toen zijn we gegaan natuurlijk.
Druk! De dag begonnen met een gesprek met de juf van M over de situatie met haar vader, vervolgens boodschappen gedaan, de was opgevouwen en naar de fysio geweest. Bij thuiskomst een flink heftig gesprek gehad met ex die vrijwel meteen gevolgd werd door een heftig gesprek met vriend. Daarna aan mijn therapie huiswerk gewerkt en een verslag geschreven van de afgelopen dagen, en toen had ik nog net voldoende tijd om een kop koffie te drinken voordat de kinderen weer van school kwamen. Ik heb een half uurtje gezeten en toen moest ik met F naar de GGD voor haar inentingen. Ik had haar beloofd dat ze op de terugweg gelpennen zou krijgen, maar die waren uitverkocht bij de Bruna dus het halve winkelcentrum nog af gezocht. Bij thuiskomst meteen gaan koken, gegeten en gedoucht terwijl ik een hyperactieve M in mijn oor had tetteren, bedtijdritueel van F, bedtijdritueel van M, en dan nu eindelijk op de bank met een cornetto en hntm. Ik ben moe.
Mijn dag was wel redelijk. Vanochtend eerst de kinderen naar hun scholen gebracht. Daarna door naar werk. Ik werk in de huishouding (thuiszorg). Na een paar uurtjes werken naar huis gegaan, even geluncht. Toen dochter uit school gehaald, die was compleet overprikkeld en poepchagrijnig. Gelukkig ging ze thuis al snel aan de knutsel, kon ik ondertussen de huiskamer aanpakken. Tegen 17:00 hebben we mijn zoon van de bso gehaald. Hij had een goede middag maar zit veel in zn eigen wereldje.
Na het eten heb ik dochter leren vlechten, ze was zo trots op zichzelf
Inmiddels liggen de kinderen op bed, heb ik zin in chips maar die heb ik niet in huis, ik kijk friends en loer wat op het forum
Wel een prima dag. Gewerkt tot 16.15. Man is op maandag thuis en brengt de kinderen naar school. Toen ik thuis kwam, had hij de was weggewerkt, de ramen gelapt, mijn praktijkruimte schoongemaakt, alvast gekookt, nog een kozijn geschilderd en lag er een chocoladereep op mij te wachten . Dat is nog eens fijn thuiskomen.
Nog even gewandeld met de honden en de oudste. Boekje gelezen met de jongste. Na het eten was ik moe, maar mijzelf een schop onder de billen gegeven en gaan sporten. Net thuis, hoofd is weer opgeladen en zo lekker douchen en verder in mijn boek.
Stoer dat je dat gewoon zegt!