• [verwijderd]

Ik weet niet meer waar ik nog moet zoeken om een goed huis te vinden voor mijn hond, daarom ook hier een oproep.
Mijn hond is zes jaar, dolenthousiast en beschikt over een flinke dosis energie. Ze is opgegroeid met katten en kinderen, dit gaat prima. Al gaat ze wel graag achter de katten op straat aan πŸ˜‰. Ze kan goed de hele dag alleen zijn en is dan ook stil.

Helaas is het voor mij niet meer te doen om voor haar te zorgen. Zoals ik al schreef heeft ze een flinke dosis energie en ik ben niet meer in staat om aan haar behoeftes te voldoen. Ik sta er al een tijdje alleen voor met de fulltime zorg voor twee jonge kinderen waarvan er eentje zorgintensief is.

Ik plaats hier (voor nu) geen foto bij ivm herkenbaarheid. Ook heb ik het verhaal bewust wat korter gehouden. Maar ken jij of ben jij iemand die mogelijk de plek heeft voor mijn hond dan kom ik graag met je in contact.

Uiteraard heb ik al gebruik gemaakt van de verschillende websites en Facebook, er staan ook nog steeds advertenties online maar ik kan geen plek voor haar vinden.

[verwijderd] Zo balen dat ik in een flat woon,ik had geen moment hoeven twijfelen. Ik hoop dat je een goed huisje voor haar vindt! 😘

(Ik zou haar met alle liefde willen opvangen maar ik vind een flat geen plek voor een hond)

[verwijderd]
      Wat vervelend voor jeπŸ˜”. Hopelijk vind je een fijn baasje🌷

Ik kom er zsm op terug, voor mn moeder, ze wilt echt een maatje om mee naar het bos ed te gaan. Weet alleen niet of ze er al aan toe is. Wat is het ras?

Ik hoop dat je snel een fijn plekje voor je hond vind.

• [verwijderd]

Dankjewel voor jullie lieve reacties! 😘

Louelle81 toen ik haar als 7 weken jonge pup ophaalde werd er gezegd dat ze een kruising dalmatier / mechelse herder zou zijn. Dat is ze niet πŸ˜…. Wat ze wel is weet ik niet. Er lijkt iets van een labrador in te zitten en nog wat anders. Ze is middelgroot, kortharig, zwart /bruinachtig en is op haar borst wit met zwarte vlekken.

Haar ouders heb ik nooit gezien. Ze zat alleen met haar zusje bij een broodfokker in een koude schuur midden in februari. Ik kon haar daar niet achter laten ook al wist ik dat je beter geen dier bij zo iemand moet kopen.

• [verwijderd]

Lumihiutale helemaal met je eens hoor πŸ™‚ ik heb wel even op een flat gewoond met haar maar dat vond ik helemaal niks.

Ach wat balen dat het nog steeds niet gelukt is. Ik heb destijds je oproep gedeeld. Ik hoop dat ze snel een gouden mandje vindt❀️

• [verwijderd]

Diazz lief, dankjewel!

Ik snap het ook echt niet. Ze is opzich een hele makkelijke hond. Ik vrees ook een beetje dat het de leeftijd is. Maar ik ga ervan uit dat ze nog wel wat jaren te gaan heeft πŸ™‚

@[verwijderd] helaas gaat het hier ook over. Ik hoop echt dat het gaat lukken voor jullie❀

• [verwijderd]

Sevenof9 Louelle81 jammer! Maar toch bedankt dat jullie gekeken hebben of het mogelijk was πŸ™‚

Morgen komen hier mensen vanuit BelgiΓ« kennis maken met mijn hond. Ze moeten er 2,5u voor rijden dus ze zijn wel serieus. Maar mijn hond moet ook samen kunnen met de hond van haar vriend. Ze wonen niet samen maar zullen wel geregeld samen zijn.. En dat is wel een puntje. Mijn hond kan niet samen met elke hond en ik kan van te voren niet voorspellen of het goed gaat.
            Haar hond komt morgen niet mee, eerst kijken of de klik er tussen mijn hond en haar is.

Ik hoop het zo.. Uit verveling begint ze nu te slopen als ik aan het werk ben of om een andere reden langer weg ben. Dat is helemaal niet hoe ze is. Maar ik snap het wel. Ze krijgt een klein rondje van max 10 minuten voordat ik ga werken en dan zit ze dus een hele tijd alleen.
            Ik baal er wel ontzettend van want ze is dus gewoon aan het vinyl op de vloer begonnen 😩

• [verwijderd]

Ik heb een plek gevonden voor mijn hond! De klik was er met de mensen die vrijdag geweest zijn. Ik heb er een heel goed gevoel bij πŸ™‚
              Over 3,5 week gaat ze daarheen. Het duurt even ivm een hondsdolheid enting die 3 weken van te voren gegeven moet worden. Maar dat is niet erg.
              Wel dubbel hoor. Het is voor alle partijen beter maar ik ga haar wel missen.

[verwijderd] Natuurlijk is het dubbel, maar wel ontzettend fijn dat je een plekje hebt gevonden!