Ik weet niet meer waar ik nog moet zoeken om een goed huis te vinden voor mijn hond, daarom ook hier een oproep.
Mijn hond is zes jaar, dolenthousiast en beschikt over een flinke dosis energie. Ze is opgegroeid met katten en kinderen, dit gaat prima. Al gaat ze wel graag achter de katten op straat aan 😉. Ze kan goed de hele dag alleen zijn en is dan ook stil.
Helaas is het voor mij niet meer te doen om voor haar te zorgen. Zoals ik al schreef heeft ze een flinke dosis energie en ik ben niet meer in staat om aan haar behoeftes te voldoen. Ik sta er al een tijdje alleen voor met de fulltime zorg voor twee jonge kinderen waarvan er eentje zorgintensief is.
Ik plaats hier (voor nu) geen foto bij ivm herkenbaarheid. Ook heb ik het verhaal bewust wat korter gehouden. Maar ken jij of ben jij iemand die mogelijk de plek heeft voor mijn hond dan kom ik graag met je in contact.
Uiteraard heb ik al gebruik gemaakt van de verschillende websites en Facebook, er staan ook nog steeds advertenties online maar ik kan geen plek voor haar vinden.