iMoeder Sevenof9 Nee deze zijn heel milieu onvriendelijk van steriel zacht rubber achtig spul, waar een beetje glijmiddel op zit. Als ik de plaatjes zie lijkt het een beetje op van die make-up sponsjes?
Sevenof9 iMoeder ik zocht niet eens iets milieuvriendelijks maar die andere klikte ik toevallig op toen ik ernaar zocht π maar zien er heel anders uit inderdaad.
Manque SYRV Ze heten Beppy omdat het merk zo heet π https://bit.ly/2m0vQBk Deze heb ik ook overigens. Je hebt ze in Dry en Wet. Ik zou niet weten waarom mensen zichzelf teisteren met die droge, maar ze zijn verkrijgbaar...
SYRV Manque oh kijk, dat wist ik dan weer niet. Heb meteen bewezen dat ik ze nog nooit heb gebruikt π
iMoeder Manque Je hebt ze in Dry en Wet. Ik zou niet weten waarom mensen zichzelf teisteren met die droge, maar ze zijn verkrijgbaar... Nee dat begrijp ik ook niet helemaal..
iMoeder Manque Ja dat denk ik ook. Na een rondje duck duck go-en zie ik dat ze veel gebruikt worden. En dat het doorgaans goed gaat.
iMoeder Toch6 Ik denk dat de schipper het niet enorm problematisch vind. Maar ik vind het zelf wel echt vies. π
Youtan Nu heb ik geen menstruatie meer en ben ik gewoon oprecht nieuwsgierig... maar hoe haal je die slonsjes er dan weer uit?
aardbeitjes Youtan eruit wroeten π Ik heb visioenen van bloederige vingers en kwijtgeraakte sponsjes
Dahlia Even wat anders he βΊοΈ ben je naar de dokter geweest voor je tussentijdse bloedingen en evt een extra uitstrijkje laten doen? Of weet je zeker waar die bloedingen vanaf komen?
iMoeder Dahlia Ja die komen van mijn anticonceptie (doorbraakbloedingen met de mini pil). Soaβs en hpv zijn uitgesloten.
Pimpelmeesje Vroeger ook wel eens een cup gebruikt die aan kon tijdens seks. Die kan ik niet aanraden; in een wat lenige move kiepte dat ding van binnen om π