iMoeder Meca Ik stond laatst onder de douche in dubio. Ik had nooit veel haar op mn bovenbenen maar je ziet het wel een beetje. Het was eigenlijk nooit in me opgekomen mn hele been te scheren. Ik ben nu met IPL begonnen. En vroeg me af of het niet handiger is om dan meteen mn hele benen te doen.
[verwijderd] iMoeder Ja, persoonlijk zou ik dan wel doen ja. Maar mijn referentiekader is dat ik mijn bovenbenen sowieso altijd al scheer, omdat ik dus behoorlijk behaard ben en mijn harennook nog eens zwart zijn op een heel lichte huid.
Meca iMoeder Duidelijk, ja met zo’n apparaat zou ik het denk ik wel doen. Vooral omdat je het niet meer kan ontzien denk ik.
Fantykoekie Alleen onderbenen als ik ga douchen. Scheer 2/3 keer per week. Nooit ergens last van jeuk of uitslag dus is gelukkig in 1 minuut gedaan.
Bubblicious Ik zou mijn benen vaker willen scheren maar helaas kan ik ze soms helemaal niet scheren omdat mijn psoriasis heel heftig is. Als ik dan ga scheren dan maak ik overal mijn huid kapot. Dus met goede huid 1x per week. Met slechte huid gewoon niet.
Steenbokje Onder en bovenbenen, epileren en er dan nog met een scheermes overheen. Zo glad heerlijk haha. En dan iedere keer als ik ga douchen er even met het mes langs. Hou van gladde benen..