Sweetl Voor mijn nieuwe baan moet ik schoenen met stalen neuzen aanschaffen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer! En moet snel iets beslissen want heb ze eigenlijk donderdag al nodig. Ik heb een beroep wat bestaat uit heel de dag lopen dus ze moeten ook echt lekker zitten, waar kijk ik naar? Wat hebben jullie en waar gekocht? Mijn man koopt altijd dezelfde via zijn werk, van die giga grote lelijke lompe dingen.. Ik hoop eigenlijk op een goede maar wellicht ook mooier alternatief😂
Cactusje Ik ken ze ook alleen als van die lompe dingen. Strovel heeft klompen met stalen neus, ook niet heel mooi maar lopen wel heerlijk.
Sweetl Kijk echt sexy word het natuurlijk niet. Maar bvb die laatste ziet er wel oke uit maar dat is een S1, en dam vraag ik me af is dat echt zo'n giga verscjil met s3 en moet ik niet sowieso daar voor gaan. (maar dan denk ik ook, stel dat ik na een week denk, deze baan.. Is het echt niet.) dan zit ik wel met schoenen van 100 euro die ik nooit meer draag, dus wellicht eerst een goedkope proberen en volgende maand dure uitzoeken? 🙈😂Super irritant dat ik ook niet kan overleggen met partner en ik eigenlijk voor 22u wat moet bestellen anders ben ik te laat...
Manque Misschien zit hier nog een modelletje tussen dat je ook nog buiten werktijd zou dragen? https://www.drmartens.com/nl/nl/c/work-footwear
Cactusje Sweetl Als ik op de link van @Manque kijk zie ik wel leukere ruim onder 200. Kijk je wel naar degene waar steel toe bij staat?
Sweetl Cactusje ik denk trouwens dat het ook scheelt dat dit geen schoenen zijn die ik buiten werk zou dragen, leuke laarsjes zou dan nog wel kunnen.. Maar die zijn natuurlijk gelijk veel duurder.
Sweetl Jawel dat snap ik, maar als ik kijk wat ik echt mooi vind dan zit ik gewoon aan de €189 haha. Ik heb net deze in 2 maten besteld Komen morgen binnen..
Cactusje Sweetl Ja, dat scheelt wel in wat je uit wil geven. Ik heb zelf eens van die hele goedkope gehad omdat ik het zonde geld vond, maar ze liepen niet echt heel lekker. Moet er echt per se stalen neus in zitten? Ik heb ooit zelf eens order picken gedaan en kreeg toen van het werk van die strovel klompen zonder stalen neus.. van die witte met open achterkant zelfs, maar oh wat liepen die lekker!
Sweetl Cactusje ja moet perse stalen neus zijn, ik had vandaag van die stalen overzetstukken op mijn schoenen maar dat loopt echt giga kut! Haha
Sweetl Waar ik hiervoor heb gewerkt (orderpicken) hoefde het trouwens ook niet. Dit is een groot internationaal bedrijf en daar is oa de stalen neus verplicht (geen ander materiaal ook) en ik moet heel de dag met een helm lopen 'joepie' 😂
Dahlia Ik heb Emma schoenen van 90 euro zoiets. Zal ze even opzoeken. Zitten heerlijk en zien er als wandelschoenen uit!
Theezeefje Ik denk dat ze altijd wel lomper zijn dan gewone schoenen omdat er stalen neuzen oid in zit. Ik moet ook werkschoenen hebben eigenlijk op het werk. Heb nu gewone halfhoge zwarte laarzen omdat bij mij de werkbroeken blijkbaar als skinny vallen 🤨 Op dit moment worden gewone schoenen nog gedoogd... werk in een supermarkt maar we werken ook met pallettrucks enz.. Ik lees dus dit topic mee!
Sweetl Ik vind deze wel heel mooi om te zien ook, en heb afgesproken dat als het werk goed gaat ik over 2mnd deze erbij koop voor de winter en de afwisseling😂
Sweetl Dusss voor 22u besteld morgen in huis is dikke bullshit!! Heel de middag gewacht ze zouden tussen 15:30 en 17:30 komen gewacht (tot 8) en niks. Net gebeld naar bol, tja niet ons probleem.. En nu 2 minuten geleden staat er morgen... En dan moet ik werken dus 👍👍👍 dat word met een stalen neusje over mijn schoen geklemd pijn lijden!
Sweetl Ze zaten uiteindelijk verschrikkelijk dus heb ze terug gestuurd. Zaterdag maar een grote zaak opgezocht en heel veel gepast. Today new shoes at work!