Hoi,
Oké een heel lange titel, maar wou zo duidelijk mogelijk zijn 😉. Ik wist ook niet goed waar ik dit het beste zette, dus mods verplaats gerust.
Deze maand willen mijn 2 oudste dochters voor hun verjaardag een kinderfeestje geven.
De oudste is afgelopen augustus 8 geworden, de middelste dochter wordt eind september 5. Daarnaast heb ik nog een 2 jarige en een baby. De 2 jarige zal waarschijnlijk ook sommige dingen mee willen doen, dus dat is ook belangrijk te onthouden.
Vorig jaar hebben ze het ook samen gevierd in een indoor speelparadijs, maar dit jaar sta ik daar echt niet voor te springen en leek een feestje thuis een slimmer idee.
Nu ben ik dus nog op zoek naar ideeën voor leuke activiteiten. Ik denk dat het voor de kinderen leuk is als ze elk met hun vriendinnen/vrienden apart ook dingen kunnen doen dus zoek ideeën die passen voor 5 jarigen, 8 jarigen en beide leeftijden.
We hebben een grote tuin (1500 m2) en meerdere bijgebouwen waardoor ik dacht binnen en buiten activiteiten af te wisselen.
Tot nu toe heb ik al dit:
Muzikaal pakket
Zoektocht buiten waarbij ze puzzelstukjes moeten zoeken waar op de ene kant een deel van een foto staat en op de andere kant een opdracht (nu nog opdrachtideeën vinden). Nadat ze alle puzzelstukken hebben, zien ze een foto van de volgende activiteit
Een parcours uitzetten buiten
Cupcakes versieren
Iets creatiefs (maar weet nog niet wat)
Weerwolven
Hebben jullie nog ideeën?