De oudste heeft een dag voor de voorjaarsvakantie een studiedag dus wij willen graag dat weekend een weekend weg met een kleuter van 5 en een peuter van 2 (en mijn man en ik)

Belangrijk is een leuk zwembad en leuke binnenspeeltuin achtig iets (ivm weer) en ongeveer maximaal 2 uur rijden vanaf Amersfoort.

Ik heb nu op lijstje staan:

huttenheugte cp (vernieuwde huisjes)
Rabbit Hill Landal
Vennenbos Landal

(Aelderholt en Land van Bartje al eens geweest, heel leuk!)

Iemand nog leuke tips?

Coldenhove
Landgoed het Loo

heb de reisafstand niet gecheckt, moet je zelf ff doen ๐Ÿ˜‰

Bij Vennenbos moet je trouwens ook echt een vernieuwd huisje pakken anders heb je oude meuk!

Bloem ja haha dat zag ik al! Zeker!

Is het Loo niet vooral leuk met mooi weer?

• Bloem hebben hierop gereageerd.

Hopsatee het Loo vond ik verrassend leuk. Is beneden een vrij grote binnenspeeltuin. Van natuurlijke materialen.
      Het zwembad is ook prima.
      Omgeving is ook best wel leuk vinden wij.

Wij zijn heel erg fan van Hof van Saksen. Erg mooi park en zeer kindvriendelijk (veel activiteiten). Absoluut de moeite waard om een keer naar toe te gaan!

De Leistert. Mooi, nieuw park. Heb nog nooit in zoโ€™n schoon en mooi huisje gezeten ๐Ÿ™‚

smax oeh dat is ook een goede! Ga ik ook bekijken!! Dankjewel!

Vennenbos staat weer op mijn lijstje. Ze hebben de binnenspeeltuin vernieuwd en ze zijn een stuk aan het zwembad aan het bij bouwen met een waterspeeltoren voor de kinderen. Dat moet in oktober klaar zijn.

Hopsatee snap ik! Dat is het zeker ๐Ÿ™„... Maar wel leuk om een keer mee te hebben gemaakt, dus alleen maar mooi dat je ouders zo'n goed plan hebben bedacht voor hun jubileum ๐Ÿ˜

9 dagen later

En de Zandstuve? Is dat iets?
        Het is officieel een camping, maar ze verhuren hele leuke huisjes en ze hebben veel speeltuinen (binnen en buiten), zwembad, etc.