Sneeuwvlok Ik hoop dat ik het in de goede categorie zet. Hoeveel geven jullie uit een verjaardagen van klasgenoten? (7 jaar) Ik heb geen idee en tot nu toe deed ik maar wat. En heeft iemand nog een leuk idee voor een meisje van 7?
[verwijderd] Sneeuwvlok €7,50 - €10,-. Afhankelijk van wat ik tegenkom. Als ik een goede aanbieding voor minder tegenkom en je niet kunt zien dat het goedkoper is, ga ik ook niet nog iets bijkopen.
Hopsatee [verwijderd] Dit is mijn idee ook en als ze nu vragen wat mijn zoontje wil dan heb ik ook cadeautjes tussen de 3 en 10 euro zeg maar.
[verwijderd] [verwijderd] €7,50 - €10,-. Afhankelijk van wat ik tegenkom. Als ik een goede aanbieding voor minder tegenkom en je niet kunt zien dat het goedkoper is, ga ik ook niet nog iets bijkopen. Precies dit. Alleen voor beste vriendinnetje mag het wat meer zijn, omdat ze daar ook op de dag zelf komt naast het kinderfeestje.
Blue Ik zou ook ongeveer 7 - 10 euro doen. Vaak hebben ze bij de Kruidvat wel leuke dingetjes in de aanbieding (boekjes, spelletjes of playmobil)
Toch6 5 euro Hier doen knutselspullen het altijd goed bij de meiden. En dan liefst action zodat ze veel kunnen 😄 en zelf pakket samenstellen
Youtan Tussen de €5 en €15. Ligt er maar net aan wat ik tegenkom en ook voor welk kindje het is. Sommige kindjes zie ik nooit en anderen komen hier wekelijks over de vloer.
muppet Tussen € 7,50 en € 10. Meestal koop ik Lego (Friends), Playmobil of knutselspullen. Kruidvat heeft inderdaad vaak aanbiedingen.
Sneeuwvlok Het is een combinatie van kleine dingen geworden, een kleurboek met van die wiebel ogen, stiften met 3 punten en een doos met gewone en letter kralen. M’n dochter heeft alles uitgezocht. Nu hopen dat de jarige het leuk vind! 😊