[verwijderd] Mijn dochter groeit niet echt hard. Ze draagt van Z8 nu maat 116/122 en dat zit echt mooi. De meeste kledingmerken hebben dubbele maten en gaan van 110/116 (Wat bij mijn dochter echt te klein is) naar maat 122/128 deze maat is nog echt te groot vaak ook te breed. Welke merken hebben net als Z8 maat 116/122 en valt smal.
Noordeling O chill heeft deze combi ook (m'n dochter heeft hetzelfde probleem) Kiestone vind k de 122/128 ook meer als een 122 vallen.
Jessie80 Jola heeft ook 116/122. Voor mijn kinderen valt het mooi, zij hebben een redelijk standaard bouw volgens mij.
Nieke Geen idee welke combimaten Quapi precies heeft, maar het valt kleiner en heel smal, dus het valt al snel mooi bij een tenger kind.
Nieke Ninni vi valt wisselend, maar vrij regelmatig zo afwijkend dat het juist met ‘tussenmaten’ mooi valt.
Born2bme B nosy heeft wel de maat 122?128 maar vind ik meestal klein en smal vallen dus zou je ook naar kunnen kijken
Wishfulthinking Persival heeft ook deze maten En waar ik soms ook op let is dat ik de lengte van de maat die nu past opmeet en zo vergelijk. Sommige merken hebben bv ook op de site staan maat 122 heeft deze lengte van jurk
smax 122/128 van Ninni vi eens proberen. Valt als de kleinste maat, dus als 122. Mijn ervaring al jaar of vier nu. Jubel heeft ook enkele maten.