De mensen voor muren en schilderen wat je wilt uitbesteden zsm regelen, want die hebben echt enorme wachttijden tegenwoordig..
Wat wil je met de tuin doen? Heb je nieuwe buren al gesproken over schutting?
Raambekleding, heeft ook een paar weken maaktijd en het is wel zo fijn als je niet weken met inkijk zit.
Weet je al hoe je het wilt indelen qua meubels ed? Moeten er nog nieuwe meubels komen?
De sleuteldag tot verhuisdag een duidelijke planning op papier; wie doet wanneer wat?
Inpakken; ik ben vaaaak verhuist, en ik vind het systeem met doosnummers en een boekje wat waar in zit het fijnst. Zorg dat duidelijk is wat waar heen moet. Verhuis je met vrienden of bedrijf? Indien vrienden, dan zou ik met je dikke buik bij de ingang gaan zitten en iedereen instrueren wat waar heen moet. Mensen vinden het vaak niet erg om te helpen, maar onduidelijkheid is wel irritant en het is voor jou natuurlijk ook veel fijner als alles al op de juiste plek staat.
Je had ook al kids toch? Dan oppas voor de verhuisdag, ik ben wel eens met kindjes van vrienden via nemo naar het nieuwe huis gegaan, was voor hun leuk en ik kon toch niet helpen sjouwen 🙂