Ik ben op zoek naar leuke uitjes binnen/buiten met de kids (1 en 4) in de omgeving van center parcs Les Trois Forêts in Frankrijk.

Ik Google mij suf maar kom zo snel niet veel
tegen.

Bedankt alvast! 😀

• Bloem hebben hierop gereageerd.

Muisje Staan er op de site een tips voor de omgeving? En bij Zoover staan er bij tips ook vaak leuke dingen tussen.
    Verder kan ik je helaas niet helpen.

Het dierenpark wat er in de buurt zit.
      parcsaintecroix.com
      Onze dochter vond het vorig jaar super leuk daar. Ze was toen ruim 1,5.

Verder zit je wel in de buurt van wat mooie steden maar geen idee of je dat wil met 2 kids.

Op het park zelf is al wel heel veel te doen.
      Mocht het minder weer zijn heb je bij de exclusieve lodges en het restaurantje wat daar bij hoort een mini baluba achtig iets. Was voor onze dochter fijner dan de echte baluba. Alleen moet je wel een beetje bij tijds zijn wil je een zitmogelijkheid hebben in de speelruimte.

Verder kan je er leuk wandelen in de omgeving.

Wij zijn toen ook naar het genoemde dierenpark geweest! Zoontje was toen 2,5 en vond het heel leuk.

verder zijn wij naar Straatsburg geweest (mooi) en hebben we in de omgeving een oude stoomtrein gevonden waarmee we een rit hebben gemaakt (lagen foldertjes bij het informatiepunt bij Centerparcs) was ook erg geslaagd.

En verder is het een heel mooi park met leuke speeltuin, binnenspeeltuin, zwembad en kinderboerderij. Genoeg vermaak!

Bloem nee helaas niet. Alleen wat er op het park te doen is. Had al gebeld maar hun wisten het ook niet.
          Zal eens kijken bij zoover. Dank je wel!

Ietjuh dank je wel!
          We willen wel een keer naar een stad in de buurt. Oudste houdt ook wel van shoppen haha. Welke is het leukste?
          Ik ga kijken bij het dierenpark!
          Had het inderdaad gezien van die binnen speeltuin. Zag er leuk uit!

Hopsatee
          Leuk een stoomtrein! Ga ik ook opzoeken.
          Straatsburg leuk om te winkelen?

• [verwijderd]

Straatsburg is fantastisch! Heb er 25 (!) jaar geleden vlakbij gewerkt, en heel veel tijd doorgebracht. echt een dikke aanrader...

Muisje Wat slecht dat CP zelf niks kan zeggen. Vreemd toch.
              Misschien op de provincie googlen. Of de franssprekende dames hier vragen om in het Frans sites te doorspitten op leuke uitjes. (Er even vanuit gaande dat je dat zelf niet vloeiend leest).

• Muisje hebben hierop gereageerd.

Muisje
                ojaa dat stoomtreintje. Hebben we wel gezien, maar uiteindelijk niet gedaan.

We zijn er 1,5 week geweest en dus maar 1 keer echt lang van het park afgeweest🙈. Verder alleen voor een wandeling en de boodschappen.
                Het park heeft veel te bieden en is super mooi!

Over de steden niet heel veel te melden. Zijn niet naar een stad toe geweest uiteindelijk.

• Muisje hebben hierop gereageerd.

Bloem het is gewoon een Nederlandse site van centerparcs 😊
                  Op provincie zoeken is wel een goede!

Ietjuh haha dus vermaak genoeg.
                  Goed om te lezen.

Muisje Ja dat snap ik. Maar je wilde toch ook op andere sites in de omgeving kijken wat er te doen is. En dan kom je toch vooral bij Franse sites uit.

Bloem O zo 🤣 sorry had ik zo snel even niet door. Ik kan het ook mijn broertje vragen dus komt goed 👍