[verwijderd] nee daar heb ik nog steeds niks van gehoord. Zou eind november zijn dus heb de contact persoon gebeld en gemaild maar gewoon geen bericht terug. Weet echt niet waarom t daar zo lang duurt. Maar omdat de functie echt zo goed bij mij past wacht ik nog maar weer "ff".
Deze vacature was via een bureau die zoekt voor hun opdrachtgever. Ze had mijn cv kort besproken met de opdrachtgever en zei dat ik te weinig werkervaring en dit kwam met het feit dat ik direct zelfstandig naar klanten moet.
Ik heb haar duidelijk maar netjes uitgelegd dat ik 11 jaar een functie had waar zelfstandigheid en meer dingen een groot onderdeel was van mijn werk, ik 2 studies heb gevolgd waar zelfstandigheid een functie eis is dus dat ik dat echt niet als een struikelblok zag. Haar nogmaals doorverwezen voor een getuigschrift van mijn stagebegeleider en dat ik hoop dat ze die mail niet kort bespreken maar kijken naar mijn doorzettingsvermogen, zelfstandigheid, leergierigheid en liefde en passie voor het vak.