Louelle81 Kan niet zomaar wegklikken, wat moedig van je, wat je voor die meneer hebt gedaan . Ik begrijp dat het confronterend isπ·
Elise75 Wat ontzettend moedig van je, handelen als het nodig is. Geef je gevoelens de ruimte, zover schuldgevoel, nergens voor nodig. Goed dat je hier van je afschrijft en je donderdag naar je psycholoog gaat. Je bent een toppertje!
Hooyo-shimbir Ik voel me vandaag al een stuk beter. Het staat alweer iets verder weg dan gister merk ik. Heb, toen ik eenmaal in slaap was, ook best prima geslapen. Nogmaals bedankt voor jullie woorden lieve allemaal π₯°
Hooyo-shimbir Ik heb uiteindelijk gelijk emdr gekregen π en dat hielp al zo enorm snel, t voelde direct als een herinnering van lang geleden ipv dat t op mijn netvlies gebrand stond. en gisteravond bedacht ik mij ineens dat ik er al dagen niet meer aan gedacht had! Zo fijn π
[verwijderd] Hooyo-shimbir wat fijn zeg! Mits emdr goed wordt uitgevoerd kan het echt zo snel helpen. Ik ben er elke keer ook weer verbaasd over. Ook al voelt het als een herinnering van lang geleden, je bent nog steeds een held π.