Aries Wie heeft er tips voor lekkere gerechten voor het avondeten waarvan de restjes de volgende dag ook lekker zijn om mee te nemen als lunch? Ik heb geen mogelijkheden tot opwarmen, wel een thermosbeker voor soep. Vind het altijd zoveel tijd schelen als ik de volgende ochtend mijn lunch zo uit de koelkast kan plukken. π Doe nu vaak al wel wraps of couscous, maar niet zoveel andere ideeΓ«n. Wie wel? π
Puzzelstukje Ik vind gekookte witlof met kerriesaus met gekookte aardappels erg lekker. Balletje gehakt er nog bij en heerlijk restje voor de volgende dag! Ooh ja liefst met een beetje chilisaus erbij...π€£
Uilenmama Ik neem naar werk als lunch de restant salade mee, als het er nog is. Afgelopen maandag nog, met gebakken krieltjes.
Pimpelmeesje Ik had vandaag lasagna, maar wij hebben dus wel een magnetron π Koud is gewone pasta wel lekker, uiteraard salades, maar ik vind wraps ook lekker koud, en rijst met gewokte groenten vind ik ook prima koud.
Linnetje Wanneer je aardappels, groente en vlees eet en van alles iets over hebt kun je daar makkelijk een salade van maken. Aardappelsalade met je rest vlees en groente, aanvullen met komkommer en tomaat6en een dressing erdoor.