Blue [verwijderd] het zijn hele dikke kuiten, onderaan zie je een deel van een schoen/schoenzool. Duurde bij mij ook even voor ik 'm zag๐
Sevenof9 [verwijderd] haha ik heb echt een paar minuten alleen die seksende mensen gezien voor ik het doorhad:๐
Dahlia [verwijderd] ik blijf die seksende mensen maar zien ๐ sta te lang droog denk ik ๐ ๐คฆโโ๏ธ
Pimpelmeesje [verwijderd] ik had de reactie gelezen en zag t nรณg niet... net een tijdje zitten staren en toen zag ik ineens dat dat groene een zool is. Pfff ๐คช
[verwijderd] [verwijderd] Nou, dit inderdaad! Ik zag dat het niet twee mensen zijn die bezig zijn, ik zag ook meteen die schoen, maar hoe het dan precies zit met die kuiten...?! ๐คจ
sjorsje Ik vroeg het gisteren aan de kinderen, die zagen seksende mensen, wat ik dus ook zag. Net aan mijn man: dat zijn zwaar opgezette kuitspieren. Dus ik vraag of hij er ook wat anders ik kan zien, nee want je ziet toch duidelijk die schoen. Hahahaha.
iMoeder Ik blijf seksende mensen zien en ik zie dus echt geen schoen en al helemaal geen kuiten. Maar goed, dit zal de meeste leden hier niet verbazen gok ik. ๐ฌ