[verwijderd] Stel dat jij iemand herkent op dit/een forum. Zou je dat dan tegen die persoon zeggen? En andersom? Zou jij ‘t willen weten als iemand jou herkend heeft?
Manque Ik ben een paar keer herkend en vond het toen wel fijn dat ik een PB'tje kreeg. Ik zou het namelijk wel willen weten. Als ik iemand anders zou herkennen zou ik diegene ook een PB sturen (wanneer we die functie hier aan de praat hebben), simpelweg om te laten weten: Hey ik ken jou en het is wat mij betreft geen probleem. Wat we online bespreken blijft online! 😉
[verwijderd] Manque Ik zou het namelijk wel willen weten. Als ik iemand anders zou herkennen zou ik diegene ook een PB sturen (wanneer we die functie hier aan de praat hebben), simpelweg om te laten weten: Hey ik ken jou en het is wat mij betreft geen probleem. Wat we online bespreken blijft online! Dit!
Sevenof9 Nee, ik heb van zp iemand herkend (niet op straat gezien maar ik weet wie het is) en ik ga dat niet zeggen. Ook omdat ik dan zelf ook herkenbaar ben.
Honkeytonk Ik zou het wel graag willen weten en laat daarom andere ook weten. Ik heb 3 keer iemand uit m'n directe omgeving herkent en bij de eerste wel even gewacht maar las zulke persoonlijke dingen, dat ik dat ook niet kon negeren in onze vriendschap. Dus heb ik het wel eerlijk aangegeven.
Honkeytonk Een nadeel.vind ik dus wel dat je dan meteen niet meer anoniem bent. Maar goed dat ben ik hier toch niet meer 😅🙈
Winter Ik zou het wel willen weten wie mij had herkent. Zou het niet erg vinden trouwens. En of ik iemand een berichtje zou doen? Ik zou eerst een topic als deze openen en kijken wat de reactie van die persoon is 😄
Manque Winter Ik zou eerst een topic als deze openen en kijken wat de reactie van die persoon is 😄 Slim!
[verwijderd] Was geen antwoord op vraag lol. Edit dus. Ik zou het wel willen weten vindt dat niet erg juist gezellig haha. Ehm weet niet of ik iemand erop zou attenderen als ik zou herkennen ligt aan de persoon denk ik😏
Sevenof9 Nou voel ik me een beetje stom dat ik het niet gezegd heb tegen diegene maar ik vertrouw haar niet genoeg en ben bang dat straks heel veel mensen weten wie ik ben op het forum. Misschien moet je het ook zelf meegemaakt hebben en ligt het eraan wie je herkent.
[verwijderd] Geen idee of ik het zou willen weten. Zelf wel eens iemand herkent maar ik heb dat niet verteld. Het is duidelijk dat ze anoniem wilde zijn met haar verhaal dus ik liet dat dan ook. Ik ga er IRL dan ook niet over beginnen of zo. Whatever happens in̶ ̶V̶e̶g̶a̶s̶ on AvdK stays on AvdK
[verwijderd] Ik ben een keer herkend in de Efteling en vond het toen wel fijn/leuk dat ze naar mij toe kwam. verder een keer een vriendin die mij herkende aan de hand van m’n posts. zelf nog nooit iemand herkend. Zou wel een PB sturen dan denk ik.
Madeliefje06 Ik ben eens herkend en dat is toen in real life tegen mij gezegd. Vond ik wel fijn. Ik zou zelf ook een pb sturen als ik iemand herken.
Cactusje Ligt er een beetje aan wie degene is, hoe dichtbij die persoon bij mij staat denk ik. Als ik herkend word zou ik het wel heel fijn vinden als de degene haar mond dicht houd tegen anderen over wat ik hier schrijf, ik denk dat ik dat belangrijker vind dan het wel/ niet weten herkend te zijn.
[verwijderd] Ik zou het wel willen weten en ook zeggen als ik iemand herken. Edit: ik ben mezelf al weer helemaal gek aan het maken omdat ik hier zo veel herkenbaarder ben dan ik op zp was. Zeker nu mijn oude account publiekelijk is en dat stomme beheer ineens besloot om niet meer te verwijderen 🙈🤣
JaGeThGeEd als ik iemand zou herkennen zou ik die een pb sturen. zelf als iemand mij zou herkennen mag die dat best aangeven. liefst via pb maar mocht dat niet kunnen mag die persoon dat ook zo zeggen. misschien dat ik er dan niet op reageer omdat het openbaar is maar dat weet ik dan nog niet.