Rietjesbeker Zoon mocht niet op de stoel staan zodat hij daarna alle glazen potten uit de kast kon trekken
Bloem Hier een loedermoeder, vader, opa en oma want hoe durven die te zeggen dat de nieuwe bril echt leuk staat… 🤨
Bloem Hopsatee Hip zijn boeit niet. Zegt ie… alles boeit niet…. 😏 Huggybird Positieve aandacht blijkbaar 🤷♀️Echt ik snap mijn kind soms niet meer…. Zo negatief….
Pimpelmeesje Bloem als de bril zo'n drama was zou ik hem de volgende keer door de deur naar binnen schuiven en ophalen als ie klaar is 🙈 je hoopt toch dat t op die leeftijd wat minder wordt allemaal..
Huggybird Bloem aaaaahhh nee dan boeit niet, en dan denk ik dat hij zichzelf ook niet heel erg snapt momenteel 😬
Rietjesbeker De kinderen mochten zelf hun ontbijt kiezen en toen had zoon (2 jaar) niet precies hetzelfde op zijn crackers als dochter 😤😤😤
Toch6 D moest zijn beddengoed in de was doen, anders geen scherm vandaag. Hoe durf ik! Bed verschonen hoeft maar 1x per jaar en scherm 24/7!
Honkeytonk Softbasegaming dat is ook not done natuurlijk. Dat weet iedereen.. wassen en drogen terwijl ze op school zijn zodat ze het niet door hebben! 🤣
[verwijderd] Softbasegaming iets wat je waarschijnlijk niet wil horen: ik had vandaag hetzelfde probleem met mijn 12jarige 🙈 En ook uit hun kamer moeten jatten terwijl die op school zat, anders was het me nooit gelukt...
Softbasegaming [verwijderd] ik heb maar een 2e pyama gehaald net🙈 Ja in dat opzicht heb ik nog gelukt dochter gaat nog niet echt tegen me in 🤣
Softbasegaming Toch6 het allermooiste is normaal slaapt ze in Adam kostuum of moet ik in dit geval zeggen Eva kostuum? 🤭🤣 Ze heeft zelfs een keer tegen m'n zus gezegd toen ze daar ging logeren ik mag geen pyama aan van mama 🫣