Rietjesbeker Ik kan de playmobilprinses niet zo maken dat ze zowel zijzadel kan zitten als de teugels vasthouden. En ze kan ook de jurk niet aan houden als ze op een paard moet.
Softbasegaming Rietjesbeker . En ze kan ook de jurk niet aan houden als ze op een paard moet En schaar doet wellicht wonderen 🙃
Cactusje Aurora Wat toevallig, kleine meid mocht dat gister ook al niet. Ze hebben het ook zo zwaar hè? 😆
Toch6 Ik durfde te zeggen dat ze van de week elke ochtend even een uurtje moeten helpen met huishouden
Trees Ik stak mijn tong uit naar mijn boos kijkende dochter Krijsen en gillen dat ze deed, want ‘niemand neemt haar ooit serieus’. Drama queen 🙄.
Cactusje Ik gooide een leeg zakje slurpfruit weg. Daarvoor was het al drama omdat ik de dop van dat zakje in de prullenbak wilde gooien.
Softbasegaming We zeiden tegen dochter dat ze moe was. Haar reactie; echt heel hysterisch huilen. Zo hysterisch heb ik dr nog NOOIT horen huilen.
[verwijderd] H kreeg een driftbui in de Albert Heijn omdat ik de wraps & ingrediënten die ze van haar zakgeld wilde kopen betaalde 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Rietjesbeker In het restaurant van het vakantiepark komt de grote beer mascotte langs de tafels. Mijn kinderen vinden het van een afstand heel leuk, maar beginnen te brullen toen ie bij onze tafel kwam. En ik moest daar weer heel hard om lachen 😂 (secreet van een moeder die ik ben)
[verwijderd] Rietjesbeker ik moest door jouw post hier weer aan denken.. Ik ben dus ook zo'n loedermoeder die toen gewoon deze foto als profielfoto op mijn Facebook heeft geplaatst 🙈 Bang dat ze waren 🤣