• [verwijderd]

We kennen ze wel toch, die driftbuien...?

Delen en stiekem lachen zou ik zeggen. Ik kan namelijk soms heel hartelijk lachen (achteraf dan) om de redenen waarom zo’n driftbui plaatsvindt.

Ik trap af:

Ik was een loedermoeder vanmorgen omdat hij mijn hand moest vasthouden bij een druk kruispunt.

πŸ™„

Ik was zojuist een loedermoeder omdat mijn zoon niet meer bovenop de wasmachine mocht liggen met zijn vinger in de stoppenkast.

Wat zijn we een stel vreselijke moeders bij elkaar zeg 🀦

Ik ben op dit moment een loedermoeder omdat ik hem niet de trap af wil dragen. Heb m drie keer naar beneden gehaald, zodat hij vervolgens weer naar boven loopt om daar te roepen dat hij naar beneden wil.
    Zijn grote broer heeft m ook al naar beneden geholpen, maar doet het rustig opnieuw.

Nu zit hij bovenaan de trap te gillen en janken dat hij naar beneden wil🀨

• [verwijderd]

Kipsate haha ... is ook heeeeeeel flauw dat dat niet mag 😏

• [verwijderd]

Ik ben ook zo’n asshole parent ... zonet nog omdat de jongste niet met zijn auto’s over het beeldscherm van de tv mocht rijden 🀨.

• [verwijderd]

Ik was dus een loedermoeder omdat de strooikaas niet op de tafel mocht, maar op het bord moest. Tegenwoordig ben ik ook een afgrijselijk mens omdat ik mijn vriend niet ben. (Zoon is nogal verknocht aan vriend.)

• [verwijderd]

Ik vind dit echt een leuk topic! Tovert een lach op mijn gezicht ... Waar ze al niet boos om kunnen worden πŸ˜‚.