Eenkadootje Gisteren interne verhuizing vd slaapkamers gedaan. Dus ik kan weer aan de slag met een kwast en evt behang. Alleen... wat zal ik doen? Het is niet zo groot, schat 3x3. Wel hoge muren denk zo 2,80 hoog. Ene kant heb ik opslaande deuren naar het terras. En er staat een ruim 2 pers bed in (zwarte spijlen) Hebben jullie ideeen?
Sevenof9 Misschien niet helemaal wat je zoekt maar onze slaapkamer is helemaal wit, ook de kast. En ik vind het heerlijk! Echt rustig en fijn om te ontspannen.
Sevenof9 Toch6 heb het al 5 jaar... Maar alleen in de slaapkamer hoor, in de rest van het huis veel kleur (en zooi). Maar verder vind ik aardetinten mooi, is dat misschien wat voor je? Geen idee wat verder je smaak is ts, misschien kun je dat een beetje aangeven? Want anders roepen we maar wat en dan komt het misschien niet eens in de buurt van wat je wil.
Toch6 Sevenof9 Maar alleen in de slaapkamer hoor, in de rest van het huis veel kleur (en zooi). Oh dat scheelt denk ik wel. Bij ons waren alle muren wit, keuken wit, deuren wit... Was blij dat ik op t schip daarna wèl kleur mocht gebruiken 😄
Eenkadootje Sevenof9 Weet eigenlijk niet wat ik wil. (gebeurt niet vaak) In elk geval niet wit of knalrood of oranje. Pff wordt gewoon gek van mezelf.
[verwijderd] Voor mij moet een slaapkamer vooral licht en rustig ogen. Deze is nu wit met lichte grijstinten en hout. Ik overweeg nu om er wat okergele tinten aan toe te voegen; grijs, wit, okergeel en hout. Ik weet alleen niet of je dit misschien ook te kleurloos vindt?
Deliana Maar net wat je mooi vindt natuurlijk, maar één van deze kleuren op een muur en dan de rest wit zou ik voor gaan.
Sevenof9 Eenkadootje en aardetinten, okergeel of terracotta ofzo? Op 1 muur en dan de rest wit of heel lichtgrijs misschien.
Eenkadootje Terracotta wordt het ook niet. Ook dat heb ik al een keer gehad. Zachtgroen, zalm, Lichtgrijs met roze, helemaal wit, lichtblauw. Allemaal al een keer gehad. (Klinkt eigenlijk wel een beetje ondankbaar, sorry daarvoor)
Rietjesbeker Eenkadootje wat voor sfeer wil je bereiken? En wil je wel een egale kleur, of is een behang met printje ook leuk?
Eenkadootje Rietjesbeker daar ben ik dus niet uit. Beetje besluiteloos. Vanmiddag ff naar Kwantum geweest. Daar zag ik dit behang, en alvast gecombineerd met bijpassend groene en okergele verf. Okergele gordijnen (maar die waren tekort) Bijpassende sprei. Maar natuurlijk ellende om de juiste dekbedovertrekken te vinden. En thuis ga ik twijfelen is de print niet te druk enz.
Manque Is dit iets? Een palette met indigo, wit en verschillende blauwtinten. Past wel goed bij je bed, denk ik. Je kunt hier best wat zwart bij doen.
Manque Dit is ook wel aardig met een zwart bed, denk ik. Ik weet niet of je berken en/of verschillende wit- en cremetinten kunt toevoegen aan het interieur, maar het past wel mooi bij elkaar.