Luuz [verwijderd] wat erg!!! Ik lees het nu pas! Nog van harte gefeliciteerd ππ wat een prachtig kindje!! π₯°π₯°
Sweetl @Cactusje kom maar op baby! Vrijdag de 13e een prachtige datum om geboren te worden! Vraag maar aan mijn (bijna) 5jarige. Ik riep 5 jaar geleden, elke dag mag behalve vrijdag de 13e...πππ
Cactusje Sweetl Haha! Had het er gister toevallig nog met mijn schoonmoeder over, zij is ook van de 13e dus eens in de zoveel tijd op vrijdag de 13e jarig. Laat maar komen hoor!
Cactusje Meca Baby heeft geen haast. Alles is klaar, vandaag nog even de stofzuiger door het kamertje gehaald.. verwarming staat aan. Baby heeft blijkbaar alleen nog geen zin om ter wereld te komenπ
Meca Cactusje Nee die zit gewoon lekker warm bij mama. Laat die verwarming maar zitten π Maar goed je weet het niet, wie weet vannacht. Ik hoop het voor je in ieder geval en anders ging je maandag naar de vk toch?
Cactusje Meca Dinsdag heb ik weer een afspraak staan. Ik hoop natuurlijk daar de kleine er dan wel is, anders moet ik horen dat ik te strippen ben..
Cactusje Ysabella Nee, helemaal niks. Op wat harde buiken na, maar dat zegt niet zoveel, die heb ik al een tijdje. Bij de oudste had ik smorgens het idee dat er wel eens wat aan de hand kon zijn. Smiddags wist ik het toen zeker.
Honkeytonk Cactusje vannacht ook niks? Ik ging ook slapen met 0 en niks en begon toen s nacht toch ineens.
Cactusje [verwijderd] Nee helaas moet ik jullie allemaal teleurstellen. Deze beeb vindt het nog wel erg comfortabel in mijn buik.
Cactusje [verwijderd] Jawel.. de pijn is minder geworden, nu eigenlijk alleen nog vooral savonds en snachts, de opstart pijn zeg maar. Slapen wordt wel steeds slechter helaas.