Eigen schuld dikke bult eigenlijk... maar oh wat doet het weer lekker pijn! Ik weet beest dat ik niet meer en en kan, maar dat het of of is. Vanmorgen naar de stad geweest, kwartiertje met de auto en dat voelde ik al in mijn rug, gelukkig had leen bakker wat ik zocht dus hoefde niet naar kwantum e.d. Ik wilde nog graag een wandrek oid voor naast de commode om het nachtlampje, babyfoon e.d. kwijt te kunnen. Daarna nog even gauw langs de supermarkt voor een paar dingetjes, de grote boodschappen worden vanmiddag bezorgd. Thuis moest dat rek natuurlijk meteen naar het kamertje en de doos in stukken gesneden. Vast een paar spulletjes op het rek zetten.. na de lunch moest ik van mezelf ook nog stofzuigen, ik had het gister ook al niet gedaan want toen had ik besloten dat de kooi van mijn groene monster eens goed schoon gemaakt moest worden. Dus ja, eigen schuld dikke bult, nu mag ik op de blaren zitten want ik heb weer heel veel pijn. Ik heb ook nog een volle wasmand klaar staan om op te vouwen, dat kan gelukkig zittend op de bank en mijn oudste ruimt het altijd voor me op. Hopelijk laat de baby niet al te lang meer op zich wachten, ik wil weer normaal kunnen lopen, dat het hoesten en proesten eens over gaat, weer met smaak kunnen eten.