Dankjulliewel 💙💙
met mij gaat het goed!
Zoals jullie weten de hele dag al voorweeen, komen en gaan, soms wat sterker, dan weer heel zwak. Om 22u geprobeerd te gaan slapen maar dat ging lastig vanwege de voorweeen. Om half 3 werd ik wakker door een grote wee. Al snel gingen ze van 10 minuten, naar 8, naar 5 , naar 3. Om 4.30u zijn we naar het ziekenhuis gegaan. Daar bleek ik al 7 cm te hebben. De weeen waren echter zo intens, ik kon ze moeilijk opvangen en raakte elke keer een beetje in paniek door de pijn. Dus gekozen voor een epidurale. Om 6u braken mijn vliezen en kwamen de weeen door de pijnstilling heen. Ik had 8 cm. Rond 7u moest ik toch zo nodig poepen! De vk keek weer en ik had 10 cm. Ik mocht persen en met 2 persweeen was hij er.
klein scheurtje door mijn enthousiaste persen haha , maar verder kleerscheurvrij. Rémy doet het ook erg goed 😊
Vriend is nu Robbie aan het ophalen bij mijn schoonmoeder .. ben erg benieuwd of en hoe hij zal reageren op Rémy!
Rémy’s Vietnamese naam is Đúc .(uitspraak Duuk) Iemand vroeg daarnaar 🙂 het betekent Goed Moraal / Oprecht.
(Robbies Vietnamese naam is Đinh (uitspraak Din) wat Standvastig / betrouwbaar betekent).