Ysabella
Het is ook nogal een verschil vind ik. De vk heeft mij daarom onlangs naar de gyn gestuurd om even extra te laten kijken of de afbuiging zorgelijk was. Kun je niet alvast contact opnemen met de gyn waar je over 3 weken heen moet? Misschien dat de afspraak eventueel vervroegd kan worden of je er ergens tussen gepropt kan worden. Nu wordt het vertrouwen in het ziekenhuis alleen maar minder, dat is natuurlijk ook de bedoeling niet.
Hier net weer bij de vk geweest, baby zit vast! Had al het vermoeden dat het wel weer verder ingedaald was door de steken op die ene zenuw. Voor volgende week natuurlijk weer een nieuwe afspraak ingepland en ook meteen voor de week erna, dan zou ik 40.3 zijn. Als baby dan nog niet heeft besloten om te komen gaan ze kijken of ik gestript kan worden. Ik heb weer aangegeven dat ik dus absoluut niet tot 42 weken wil afwachten. Ik blijf hoop houden dat baby zich elk moment aan kan dienen, al kan het beter nu even een paar dagen wachten tot dochters hun bacillen kwijt zijn. Ik zit niet te wachten op een verkouden newborn natuurlijk.