[verwijderd]
Zulke dingen heeft ie al eens geprobeerd, zelfs zo'n grote van de bouw. Hij moet nog maar even doorbijten tot ik weer de goeie medicijnen mag hebben, ik merk nu zelf namelijk ook dat mijn neus weer vaker vol zit. Ik heb ondertussen al heel wat dozen zakdoekjes versleten. Soms wel 2 per week!
Net eindelijk moed gehad om de bovenverdieping te stofzuigen. Oudste is even op pad, maar zij mag straks de benedenverdieping even doen als ze terug komt. Jumbo heeft ondertussen bezorgd en kleine meid helpt dan altijd graag met opruimen, vindt ze nu nog leuk. Oudste kijkt heel begrijpelijk uit naar de kraamzorg, dan hoeft ze de was, handdoeken e.d., niet meer te doen. Ze doet het zonder klagen hoor, maar leuk is het voor haar natuurlijk ook niet echt. Ik heb bedacht dat ze straks nieuwe oorbellen erbij krijgt. Ze heeft met haar verjaardagsgeld nieuwe oorbellen en een ketting uitgezocht, maar ze zou wel graag meer oorbellen willen om af te kunnen wisselen. Dus dat lijkt me een leuk kado als waardering voor al haar hulp, 1 of 2 setjes oorbellen erbij. Ze helpt me echt veel die lieverd...