[verwijderd] De voorweeen zijn weer terug. Ze zijn best regelmatig maar kort en niet krachtig. Ben benieuwd of het door gaat zetten vanavond of morgen, of dat het afzwakt.
Miek89 [verwijderd] zo vermoeiend hΓ¨ die voorweeΓ«n π¬ bij de jongste ook weken gehad. 't had gelukkig wel iets gedaan, toen het echt begon zat ik gelijk op 4, 5 cm. Maar leuk is anders π sterkte en hopen dat het nu wel doorzet π€π»
[verwijderd] Miek89 ja erg vermoeiend. Ik heb ze nu ook al 2 weken op en af.. hopelijk doen ze iets inderdaad!
[verwijderd] Ysabella als het goed is wel .. ik twijfel nog een beetje maar ik heb vriend het laatste woord gegeven omdat het om een Vietnamese naam gaat.
[verwijderd] [verwijderd] bij Robbie hielp het inderdaad, maar toen was ik zo wanhopig (41+4 weken zwanger toen). Ik ben nu nog niet zo wanhopig.. ik denk dat deze 1 deze dagen wel gaat komen. (klopt af π π )
[verwijderd] [verwijderd] OMG!!! π± Ik weet dat het een gifje is, maar ik ben er bij elke beweging weer verbaasd over dat die toeter er niet afvalt!
Ysabella [verwijderd] nou aangezien er geen namen stres meer is mag het nu wel over gaan in echte weeΓ«n.π¬